۰
سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۰
کنایه کواکبیان در جریان تصویب طرح تسهیل تسویه بدهی بدهکاران غیر جاری شبکه بانکی کشور:

صداوسیما غیر از پخش سریال‌های حاشیه‌دار، درباره قوانین مربوط به حل مشکلات مردم اطلاع رسانی کند

دکتر مصطفی کواکبیان در جریان بررسی طرح تسهیل تسویه بدهی بدهکاران غیر جاری شبکه بانکی کشور در موافقت با پیشنهادی درباره الزام صداوسیما برای اطلاع‌رسانی در این مورد، گفت: این پیشنهاد برای این است که این قانون جامعیت داشته باشد تا عزیزانی که بالاخره در تنگناهای عجیب و غریب تولیدی، دچار مشکلات بانکی شده‌اند، حتما بتوانند از این قانون استفاده کنند .
دکتر مصطفی کواکبیان در جریان بررسی طرح تسهیل تسویه بدهی بدهکاران غیر جاری شبکه بانکی کشور در موافقت با پیشنهادی درباره الزام صداوسیما برای اطلاع‌رسانی در این مورد، گفت: این پیشنهاد برای این است که این قانون جامعیت داشته باشد تا عزیزانی که بالاخره در تنگناهای عجیب و غریب تولیدی،  دچار مشکلات بانکی شده‌اند، حتما بتوانند از این قانون استفاده کنند .
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: واقعیت این است که  خیلی‌ها گرفتاری‌های زیادی دارند و دچار بعضی از مشکلات هستند و ممکن است اطلاع رسانی به آنها انجام نشود، لذا اینجا تکلیف شده که صدا و سیما وظیفه داشته باشد که اطلاع رسانی کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر من این پیشنهاد، پیشنهاد خوبی است، حالا جدا از اینکه صدا و سیما مشغول ساختن برخی سریال‌هاست و وقت ندارد، ولی حداقل برای حل مشکلات مردم این اطلاع رسانی را انجام دهد.
رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس گفت: لذا من از همه عزیزان و همکاران خواهش می‌کنم که حتما این پیشنهاد را تاکید کنید که بالاخره منافع این قانون که به نفع گرفتاران بخش تولید است انشاالله شمولیت بیشتری داشته باشد. شایان ذکر است رئیس مجلس نیز تاکید کرد: مسئولان ذی‌ربط حتما خودشان باید این موضوع را اطلاع‌رسانی کنند.
 
کد مطلب: 111712
برچسب ها: مصطفی کواکبیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *