کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفت قهرمانی در انتظار لیورپول

11 مرداد 1398 ساعت 17:36

یورگن کلوپ و لیورپول می توانند در این فصل به هفت قهرمانی دست یابند و یک رکورد در تاریخ این باشگاه انگلیسی ثبت کنند.


یورگن کلوپ و لیورپول می توانند در این فصل به هفت قهرمانی دست یابند و یک رکورد در تاریخ این باشگاه انگلیسی ثبت کنند.
به گزارش ایسنا و به نقل از بی بی سی، لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان اروپا فصل قبل را به بهترین شکل به پایان برد و توانست بر بام اروپا قرار گیرد. آنها حالا خودشان را برای یک فصل سخت آماده می کنند. تیمی که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر است وارد فصلی می شود که ممکن است "۷" جام قهرمانی برای این تیم به ارمغان بیاورد.
جام خیریه (سوپرجام انگلیس): یک بازی
سوپرجام اروپا: یک بازی 
جام جهانی باشگاه ها:‌ دو بازی
لیگ برتر: ۳۸ بازی
جام حذفی: ۶ بازی
جام اتحادیه: ۶ بازی
لیگ قهرمانان اروپا: ۱۳ بازی
اگر لیورپول بتواند در تمامی این هفت جام موفق ظاهر شود و به قهرمانی برسد باید در عرض ۳۰۰ روز، ۶۷ دیدار برگزار کنند که به طور میانگین برگزاری یک بازی هر ۴.۵ روز است. البته اگر لیورپول در گروه خود در لیگ قهرمانان سوم شود و به لیگ اروپا برود، در آن صورت ۷۱ بازی در یک فصل برگزار خواهد کرد.
یورگن کلوپ ابراز امیدواری کرده است بتواند بازیکنان آماده زیادی را در این فصل داشته باشد تا بتوانند در تمام دیدارها برای برد به میدان بروند.
لیورپول پس فردا یکشنبه باید برای به دست اوردن اولین قهرمانی خود برابر منچسترسیتی قهرمان فصل قبل لیگ برتر به میدان برود. این دیدار سوپر جام فوتبال انگلیس یا جام خیریه است. با توحه به قهرمانی سیتی در هر دو جام داخلی، این تیم برابر لیورپول تیم دوم لیگ برتر قرار می گیرد.
همچنین با قهرمانی چلسی در لیگ اروپا و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، تکلیف دیدار سوپرجام اروپا در سال ۲۰۱۹ مشخص شد. به این ترتیب دو تیم لیورپول و چلسی در استانبول برابر هم قرار خواهند گرفت تا تکلیف قهرمان سوپرجام این سال مشخص شود.
قرمزها در هفته نخست لیگ برتر نیز باید در خانه برابر نوریچ قرار گیرند. 


کد مطلب: 112330

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/112330/هفت-قهرمانی-انتظار-لیورپول

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir