۰
سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۶

رضایت از ایران خودرو براساس اهداف صمت

اهداف تعیین شده وزارت صمت در حوزه رضایت مشتریان در محصولات ایران خودرو در دو شاخص IQS و CSI دوام محقق شده است.
رضایت از ایران خودرو براساس اهداف صمت
اهداف تعیین شده وزارت صمت در حوزه رضایت مشتریان در محصولات ایران خودرو در دو شاخص IQS و CSI دوام محقق شده است.
به گزارش ایکوپرس، محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در دوشاخص IQS و CSI دوام در شاخص هایی که  از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به طریق نظرسنجی از مشتریان اندازه گیری شده و بر مبنای نتایج این اندازه گیری، تمامی محصولات پرتیراژ این خودروساز توانستند اهداف تعیین شده از سوی وزارت صمت را در  شاخص IQS و شاخص CSI دوام محقق کنند.
شاخص IQS بیانگر تعداد ایرادات اظهار شده در سه ماه نخست مالکیت خودرو توسط مشتری و شاخص CSI دوام بیانگر میزان رضایت از کیفیت محصول پس از گذشت 15 ماه از مالکیت خودرو توسط مشتری است.
این موفقیت حاصل تلاش تیمی در گروه صنعتی ایران خودرو در بخش های مختلف زنجیره تامین، مهندسی، تولید و کیفیت و بیانگر بی اثر ماندن تحریم های بین المللی در فرآیند کیفیت محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بوده است.
درحال حاضر تمامی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در سایت های مختلف تولیدی،‌ براساس شاخص های منطبق بر شاخص های تعیین شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به صورت مستمر و روزانه پایش می شود تا محصولات همچنان در مسیر حفظ و ارتقای کیفیت حرکت کرده کنند.
 اجرای پروژه های بهبود کیفیت در زنجیره تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو در شرایط تحریم با جدیت زیادی دنبال می‌شود تا محصولات براساس شاخص های کیفیت منطبق بر خواست و نیاز مشتریان تولید و عرضه شود.
کد مطلب: 112866
برچسب ها: ایران خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *