۰
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۹
جلالی درکارگاه آموزشی شاد بودن و شاد زیستن ویژه مادران و همسران شهدای خدمت:

نامگذاری 3 ایستگاه آتش نشانی بنام شهدا 

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران از نامگذاری سه ایستگاه آتش نشانی به نام شهدای خدمت خبر داد و گفت: بر این اساس 43 ایستگاه به نام 43 شهید خدمت نامگذاری خواهد شد.
نامگذاری 3 ایستگاه آتش نشانی بنام شهدا 
مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران از نامگذاری سه ایستگاه آتش نشانی به نام شهدای خدمت خبر داد و گفت: بر این اساس 43 ایستگاه به نام 43 شهید خدمت نامگذاری خواهد شد.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران، رضا جلالی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران درکارگاه آموزشی شاد بودن و شاد زیستن ویژه مادران و همسران شهدای خدمت شهرداری تهران با بیان اینکه نگاه برابر به خانواده شهدای شهرداری تهران در ارتقاء سطح رفاه اجتماعی همواره در دستورکار بوده است اظهارداشت: خانواده تمامی شهدای خدمت همچون دیگر شهدا در تمامی مناسبتهای ملی و مذهبی تکریم شده اندکه این موضوع به هیچ عنوان قابل مقایسه با سالهای گذشته نیست.
وی تعلل سهوی برخی مسئولین دست اندرکار نسبت به تدوین قانون درخصوص شهدای خدمت را یادآور شد و افزود: متاسفانه علی رغم پیگیری های صورت گرفته کم ترین عزم و اراده ای در خصوص به رسمیت شناخته شدن شهدای خدمت علی رغم نظر مساعد رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و رییس جمهور محترم صورت نپذیرفته که از این حیث لازم است به مسئولین متولی پیرامون عمل نکردن به وظایفشان تذکر داد.
مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران عزم و اراده ی منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر تهران در این زمینه را بسیار جدی خواند و اظهارداشت: اگرچه اخذ برخی تصمیمات از سوی اعضای محترم شورای شهرتهران بیانگر دغدغه مندی آنان نسبت به خانواده شهدای خدمت است اما برخی واحدها با تعلل مانع به ثمر رسیدن پیگیری ها شده اند.
جلالی فداکاری و ایثار شهدای پلاسکو و دیگر آتش نشانان در خدمت رسانی به شهروندان را بی بدیل خواند و گفت: در حالی در شهید نامیدن شهدای آتش نشان غفلت شده که در بسیاری از کشورهای جهان از این افراد به عنوان اسطوره یاد می شود.
وی حرکت مسئولین در جهت به رسمیت شناخته شدن شهدای خدمت را لاک پشت وار و کندروانه توصیف کرد و افزود: این بی تفاوتی بخشودنی نیست چراکه شهدای خدمت پلاسکو به عنوان گروهی از شهدای خدمت در دمایی 10 برابر نقطه جوش به مدت 10 روز از جان خود گذشتند و تمام اخلاص و فداکاری خود را به دنیا نشان دادند.
مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران تاکید کرد: آنچه از شهدا آموخته ایم عمل به وظیفه و تکلیف است و این عمل امروز در برخی مسئولین و دستگاهها کم رنگ شده است.
جلالی در ادامه از نامگذاری سه ایستگاه آتش نشانی به نام شهدای خدمت خبر داد و افزود: بر این اساس 43 ایستگاه به نام 43 شهید خدمت نامگذاری خواهد شد.
لازم به ذکر است در پایان این برنامه ضمن برگزاری کارگاه آموزشی و جشن تولد از مادران و همسران شهدای خدمت متولد فصل تابستان با اهداء لوح یاد بود و هدیه تقدیر شد.
کد مطلب: 112938
برچسب ها: آتش نشانی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *