کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ساختمانی ۸طبقه در تهران آتش گرفت

30 مرداد 1398 ساعت 22:06

 ساختمان نیمه کاره در حال ساخت به دلیل آتش گرفتن یک مخزن ۳ هزار لیتری گازوییل در حوالی جاده قدیم تهران_ کرج دچار آتش سوزی شد.


 ساختمان نیمه کاره در حال ساخت به دلیل آتش گرفتن یک مخزن ۳ هزار لیتری گازوییل در حوالی جاده قدیم تهران_ کرج دچار آتش سوزی شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۶:۳۴ امروز این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی به همراه بالابر و خودرو فوماتیک به محل حادثه در جاده قدیم تهران_ کرج در مجاورت بیمارستان شریعت رضوی اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: در طبقه همکف ساختمان ۸ طبقه در حال ساخت که چندین طبقه منفی نیز داشت یک مخزن ۳ هزار لیتری گازوییل دچار آتش سوزی شده بود.
وی با بیان اینکه دود حاصل از این حادثه از فواصل دور قابل مشاهده بود افزود: بر اثر ورود گازوییل طبقات منفی این ساختمان نیز دچار آتش سوزی شده بود که آتش نشانان وارد عملیات مهار آتش شدند و پس از ساعت ها تلاش موفق شدند آتش را مهار کنند.
به گفته ملکی در مجاورت محل حادثه چندین ساختمان مسکونی وجود داشت که آتش نشانان با اقدامات لازم مانع سرایت آتش به این ساختمان ها شدند.
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه چند کارگر توسط آتش نشانان به سلامت در همان لحظات اولیه از محل حادثه خارج شدند.
ملکی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.


کد مطلب: 113319

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/113319/ساختمانی-۸طبقه-تهران-آتش-گرفت

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir