۰
پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۸

مرگ هولناک دو اسب زیر چرخ‌های اتوبوس

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: ورود شبانه و ناگهانی ۲ راس اسب سرگردان به آزاد راه زنجان - قزوین موجب برخورد اتوبوس مسافربری با آنها و وحشت مسافران شد.
جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: ورود شبانه و ناگهانی ۲ راس اسب سرگردان به آزاد راه زنجان - قزوین موجب برخورد اتوبوس مسافربری با آنها و وحشت مسافران شد.
به گزارش ايرنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی افزود: این حادثه رانندگی ساعت چهار بامداد امروز /پنجشنبه ۳۱ مرداد / در کیلومتر ۸۰ خط شمالی این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد که خوشبختانه تلفات انسانی در پی نداشت اما شیشه جلو اتوبوس شکسته و به سپرش نیز خسارت وارد شد.
وی با بیان اینکه در این حادثه اسب ها به علت شدت صدمات وارده تلف شدند، اظهار داشت: پس از برخورد اتوبوس مسافربری با اسب ها، سه دستگاه خودروی سواری نیز در تصادف با قسمت پشت این خودروی مسافربری، خسارت دیدند.
عظیمی تصریح کرد: این اتوبوس مسافربری با ۲۵ سرنشین از مبداء تهران به مقصد تبریز در حال حرکت بود که پس از پاکسازی محل حادثه از سوی عوامل راهداری شهرستان ابهر و دیگر ارگان های امدادی و اعلام نظر کارشناسی از سوی ماموران پلیس راه به مسیر خود ادامه داد.
طی سه ماهه نخست امسال ۳۲۳ تصادف جرحی با ۴۱۷ مصدوم و ۶۵۱ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان حادث شد و بر اثر این حوادث ۴۵ نفر نیز کشته شدند که تعداد کشته‌ها در مدت مشابه پارسال ۴۶ نفر بود.
در تیر ماه سالجاری (۹۸) ۲۸ نفر از هموطنان و مدت مشابه پارسال (۹۷) نیز ۳۱ نفر در سطح مسیرهای ارتباطی این استان بر اثر وقوع تصادف های رانندگی جان خود را از دست دادند.  
استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.
کد مطلب: 113346
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *