۰
يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
یک عضو هیات رییسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
به گزارش ایسنا، محمد علی وکیلی در جلسه علنی امروز مجلس این تذکرات را به شرح زیر قرائت کرد:
حسین مقصودی به وزیر کار: علت عدم انحلال هولدینگ غیر قانونی درمان تامین اجتماعی چیست؟
شریف‌پور به وزیر نفت: علی رغم تسریع در مصوبه هیات دولت مبنی بر اخذ جریمه برای نفت و گاز کامیون‌ها علت اخذ جریمه بنزین باک خودرو از خودروهای سواری در گمرک بازرگان چیست؟
شهاب نادری به وزرای کار، نیرو: چرا در خصوص بازنشستگان و ایجاد خانه امید تاخیر انجام می شود؟ علت بی توجهی به آب شرب مناطق زلزله زده چیست؟
حسن نوروزی به رییس جمهور و وزرای کشاورزی و اقتصاد: چرا با تسهیل امور ، راه را برای اشتغال در کشور هموار نمی‌کنید؟ چرا برای صادرات سیب که هزاران تن از آن در دماوند و ارومیه فاسد شده فکری نمی‌شود؟ چرا پزشکان فرار مالیاتی دارند و شما رئوفانه از کنار آن عبور می کنید؟
هاجر چنارانی به وزرای نیرو و نفت: لزوم تخصیص سهم ویژه از بودجه برای تامین آب شرب شهرستان نیشابور و لزوم رسیدگی به مشکل تامین آب شرب روستاهای شهرستان نیشابور، لزوم عدم تبدیل سهم قیر جاده های روستایی به ریال و تسریع در تحویل  دو میلیون تن سهم قیر جاده‌ها.
هزارجریبی به وزیر کشاورزی و رییس جمهور: لزوم افزایش کشت پنبه و توجه ویژه به تعیین نرخ تضمینی مناسب خرید پنبه از کشاورزان، لزوم جلوگیری از واردات بی رویه نخ که موجب نابودی صنایع ریسندگی و کشت پنبه در کشور می‌شود، لزوم توجه به بیکاری و افزایش سن ازدواج، فقر، گرانی، فحشا، خودکشی و افسردگی در میان جوانان کشور.
علی وقفچی به رییس جمهور: تسریع در ابلاغ آیین‌نامههای اجرایی قانون حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع دستی بعد از گذشت ١٨ ماه تاخیر.
محمود شکری به وزرای کشاورزی و دفاع: تسریع در پرداخت بیش از ٥ ماه حقوق معوقه کارکنان شرکت جنگل شفارود توسط سازمان جنگل‌ها و مراتع، علت اخراج کارکنان شرکت جنگل شفارود که بیش از ٤٠ سال سابقه حفاظت از جنگل را دارند.
حاجی به وزرای دفاع، ارتباطات و کشاورزی: صدور دستور رفع مشکلات لوکوموتیو داران استان اصفهان در خصوص پرداخت مزایای داخلی و تامین معیشت و رفاه آنان،علت حذف سامانه تلفنی ١٢٣ تاکسی بی سیم توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با توجه به نیاز کشور به گوشت و با توجه به بارندگی های سال جاری لزوم مساعدت لازم با دامداران برای بهربرداری از  مراتع.
پوربافرانی به وزیر ورزش: علت عدم تکمیل سالن های ورزشی شهرستان های حوزه انتخابیه.
علی محمد مرادی، محمود زاده و جواد کاظم نسب به وزیر کشاورزی: علت عدم پرداخت به موقع بهای خرید تضمینی گندم از کشاورزان.
الله یار ملکشاهی به وزیر نیرو: لزوم جبران خسارات ناشی از دریاچه سد سیمره در منطقه رودبار کوهدشت.
سید مهدی فرشادان به وزیر راه :علت تاخیر و ابطال مکرر پرواز های تهران - سنندج چیست؟
محمد حسینی به وزیر نیرو: تسریع در اتمام طرح آبرسانی به تفرش با توجه به تامین اعتبار و تخصیص بیش از ١٠٠ درصد اعتبار در سال ٩٦ و ٩٧.
خجسته به وزیر نیرو: علت لغو نمودن جلسه هماهنگ شده شما با سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص آب همدان.
رضیان به وزیر صنعت: افزایش قیمت سبوس موجب نابودی دامداری و افزایش قیمت مواد لبنی شده است.
کوچکی نژاد به وزرای ورزش و کشاورزی: علت انتخاب رییس هیات‌های ورزشی به صورت گزینشی چیست؟ علت عدم انجام کشت دوم در شالیزارهای استان‌های شمالی و عدم کنترل محصولات تراریخته؟
کوهکن به وزیر کار: رسیدگی یه وضعیت بحرانی شرکت سهامی ذوب آهن از لحاظ امور زیست محیطی، به وزیر کار: عدم به کارگیری افراد بازنشسته در پست‌های حراستی و دیگر امور شرکت سهامی دوب آهن با توجه به حضور نیرو انسانی ماهر و با تجریه، رسیدگی به گزارشات تخلفات مالی و قانونی در شرکت پویش ذوب آهن.
راضی نوری به وزیر نیرو: تسریع در ایجاد سیل بند در محورهای آسیب پذیر سیلاب در شهرستان شوش دانیال.
محبی نیا به وزیر علوم: رسیدگی به وضعیت نابسامان دانشگاه علمی کاربردی استان آذربایجان غریبی.
محمد علی وکیلی به وزیر فرهنگ: لزوم نظارت و تذکر به انتشار مطالب موهن به قوم بزرگ لر در کتاب ضرب المثل‌های فارسی از طریق فروشگاه‌های مجازی.
کد مطلب: 113489
برچسب ها: مجلس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *