۱
۰
پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۶

دشمنان در میدان عمل قدرت ما را ميبيند

فرمانده کل سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگر آماده دفاع از انقلاب و ایران اسلامی است و دشمنان در میدان عمل قدرت واقعی ما را خواهند دید.
فرمانده کل سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگر آماده دفاع از انقلاب و ایران اسلامی است و دشمنان در میدان عمل قدرت واقعی ما را خواهند دید.
به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از بازدید از جزیره فارسی و ارزیابی وضعیت و آمادگی‌های یگان‌ها و رزمندگان مستقر در منطقه بوشهر در سخنانی با اشاره به اینکه قدرت نظامی ایران اسلامی بارها آزموده شده است گفت:  دشمنان ما تنها از بخش کوچکی از واقعیت توان دفاعی ما اطلاع دارند، با این وجود می‌دانند که قدرت نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران، نفوذ ناپذیر و شکست ناپذیر است .
وی افزود: توان بازدارندگی ایران اسلامی بر مبنای غلبه بر دشمنان بزرگ ایجاد شده و به فضل الهی هر روز با ارتقای این قدرت، برای صیانت از امنیت ملی؛ مرزهای سرزمینی و استقلال و تمامیت ارضی آماده هستیم و مردم ما هم اطمینان خاطر دارند که رزمندگان با رصد شبانه روزی دشمنان، امنیت کامل را همچون گذشته برای آنان به ارمغان خواهند آورد.
سرلشکر سلامی در ادامه تصریح کرد:  ما بر اساس راهبرد غلبه بر قدرت های استکباری فرامنطقه ای تجهیزات و قدرتمان را توسعه و گسترش داده ایم و در عرصه‌های مختلف و برخی جلوه‌های عملیاتی، بخش‌هایی از آن را به نمایش گذاشته‌ایم .
وی افزود: دشمنان ما هم قابلیت فناورانه تجهیزات ما را دیده‌اند و هم اراده و عزم رزمندگان ما برای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی را نظاره کرده‌اند؛ ما قدرت آزموده شده در منطقه هستیم و بنابر این در میدان عمل قدرت واقعی ما را خواهند دید.
فرمانده کل سپاه از عاشورای حسینی به عنوان چشمه جوشان ایمان رزمندگان برابر جبهه کفر یاد کرد و گفت: فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح با تکیه بر قله رفیعی که حضرت اباعبدالله  (ع) و یارانش آفریدند مطمئن و مستحکم پیش می روند .
سرلشکر سلامی در پایان با تکریم و گرامیداشت دلاورمردی‌ها و رشادت‌های شهدای نیروی دریایی سپاه از جمله نادر مهدوی و بیژن گرد در نبرد با ناوهای جنگی امریکا تصریح کرد: نخستین نتیجه ایثارگری ها و شهادت این سرداران، اعتماد به نفس خلل ناپذیر، پایدار و قابل انتقال به نسل‌های آینده بود و امروز رزمندگان نسل جدید رهروان شهیدانی چون نادر مهدوی هستند که با بصیرتی عمیق، نگاهی ژرف، ایمانی آگاهانه و با صلابتی برگرفته از تاریخ این سرزمین و الگو پذیری از مکتب عاشورا؛ پرچم های استقامت و استکبار ستیزی را در دست گرفته اند.
کد مطلب: 114186
برچسب ها: سپاه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


اسد
Iran, Islamic Republic of
شما که اینفدر به خودتان میبالید خب ، ناو امریکا که در خلیج فارس هست بروید نابودش کنید ! امام حسین برای جنگیدن با ظلم حرکت کرد شما نشسته اید و شعار می دهید .