۰
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱
كواكبيان در جمع مردم عزادار باقرشهر؛

نبايد خودمان را معطل وعده‌هاي اروپا كنيم

تزوير دستگاه حاكم كه پوستين وارونه اي به اسلام پوشانده بود جز با خون امام حسين(ع) افشا نمي شد
نماينده مردم تهران، ري، اسلامشهر، شميرانات و پرديس در جمع سوگواران حسيني كه با حضور جمع كثيري از مردم و شهردار و اعضاي شوراي شهر باقر شهر در حسينيه ٧٢ تن مياندو آبي ها به تفضيل با اشاره به برخي روايات از سيد الشهداء در مورد دلايل و انگيزه هاي قيام كربلا سخن گفت.
نبايد خودمان را معطل وعده‌هاي اروپا كنيم
نماينده مردم تهران، ري، اسلامشهر، شميرانات و پرديس در جمع سوگواران حسيني و با حضور جمع كثيري از مردم و شهردار و اعضاي شوراي شهر باقرشهر در حسينيه ٧٢ تن مياندوابي‌ها به تفضيل با اشاره به برخي روايات از سيد الشهداء در مورد دلايل و انگيزه هاي قيام كربلا سخن گفت.
به گزارش مردم‌سالاري آنلاين، دكتر كواكبيان در اين مراسم به تبليغات گسترده دستگاه اموي براي جا انداختن خروج امام حسين(ع) از دين اشاره كرد و گفت وقتي مولاي متقيان حضرت علي(ع) در محراب عبادت در مسجد كوفه به شهادت رسيد براي عده اي اين سؤال مطرح بود كه اساساً ايشان مگر نماز هم خواندن است!؟
همين دستگاه تبليغاتي، يزيد شرابخوار قمارباز ميمون بازي كه منكر وحي و نبوت ميشود و همه ي اين مسائل را بازي حكومتي بني هاشم ميداند! سلاله پيامبر اكرم(ص) و امام معصوم (ع) را خارج از دين دانسته و يزيد را جانشين رسول الله (ص) قلمداد ميكند! لذا در اينكه امام حسين (ع) چاره اي جز قيام و حركت و نهضت نمي بيند و ميداند افشاي اين چهره فريبكار جز با خون خودش و اسارت خانواده اش امكانپذير نيست.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مثلث زر و زور و تزوير جهاني براي ناحق جلوه دادن مكتب امام حسين(ع) از همكاري آل سعود و داعش و رژيم صهيونيستي با ترامپ قلدر مآب سخن گفت و اظهار داشت : متأسفانه عده اي با سخنان سخيف و اقدمات بيهوده و تحريف قيام عاشورا آب به آسياب همان قلدر مآبان ميريزند لذا در مجالس حسيني بايد به دنبال فهم و درك واقعي از نهضت حضرت ابي عبدالله الحسين(ع) باشيم.
كواكبيان با اشاره به گام سوم كاهش تعهد برجامي ايران گفت : بعيد ميدانم اروپاييها بتوانند در برابر ترامپ نا متعادل ايستادگي كنند. لذا نبايد فريب وعده هاي اروپا را بخوريم و خودمان را معطل كنيم. 
نماينده مردم تهران و شهر ري در پايان با اشاره به مشكلات مردم باقرشهر قول داد از طريق مسئولان فرمانداري شهر ري و شهرداري باقرشهر رسيدگي به اين مشكلات را پيگيري نمايد.
کد مطلب: 114363
برچسب ها: مصطفی کواکبیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *