۰
پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۰

۱۱خودرو با بیش از ۱۰۰تخلف سرعت

پرونده 11 خودرو که هر یک بیش از 100 فقره تخلف سرعت غیرمجاز داشته‌اند در کمیسیون ایمنی، حمل‌ونقل و ترافیک خراسان رضوی بررسی شد.
پرونده 11 خودرو که هر یک بیش از 100 فقره تخلف سرعت غیرمجاز داشته‌اند در کمیسیون ایمنی، حمل‌ونقل و ترافیک خراسان رضوی بررسی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، وحید قربانی در جلسه کمیسیون ایمنی، حمل‌ونقل و ترافیک استان خراسان رضوی با اشاره به بررسی پرونده 11 خودرو که از ابتدای سال 1397 تا پایان بهار 1398 هر کدام بیش از 100 فقره تخلف سرعت غیرمجاز داشته‌اند، عنوان کر : چنین رفتارهایی باید توسط جامعه‌شناسان و روان‌شناسان تجزیه و تحلیل  شده و آسیب‌های روان‌شناختی و اجتماعی آن شناسایی شود. 
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: فضا باید به گونه‌ای باشد که چنین رانندگان متخلفی تبدیل به قهرمانان کاذب نشوند، بلکه باید مخرب و ناایمن معرفی شوند.
وی با بیان این‌که «نوع اعمال قانون برای چنین افرادی باید متفاوت باشد تا جامعه آن‌ها را نکوهش کند»، تصریح کرد: دیگر شهروندان هم در قبال چنین تخلفاتی مسئولیت دارند و در صورت مشاهده باید مراتب را به دستگاه‌های ذی‌ربط گزارش دهند.
همچنین در این جلسه گزارشی درباره آخرین وضعیت سرویس‌دهی شبکه تلفن همراه در محورهای استان ارائه شد.
قربانی در این خصوص، گفت: مسیر سفر باید به مقصد سفر تبدیل شود و این مستلزم فراهم کردن امکانات به ویژه ارتباطی است. 
همچنین گزارش برنامه‌های اجرایی دستگاه‌های عضو کمیسیون ایمنی، حمل‌ونقل و ترافیک استان خراسان رضوی برای مدیریت ایام پایانی سفرهای تابستانی ارائه و برنامه‌هایی از جمله «افزایش نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری، تشدید برخورد با تخلفات ایمنی، نظارت برعملکرد مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین، توسعه پوشش هوایی، پیش‌بینی استقرار خودروبر و ماشین‌آلات آتش‌نشانی برای رفع انسداد راه‌ها به تصویب کمیسیون رسید.
کد مطلب: 114509
برچسب ها: تخلف رانندگی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *