۰
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۴

پيشتازي 28 ساله سايپايدك

سازمان خدمات پس از فروش سايپا در ميان شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، نخستين شركتي است كه 28 سال پيش به منظور پاسخگويي به نيازها و خواسته‌هاي مشتريان، مركز تماس با مشريان را راه اندازي كرد و امروز نيز مركز امور مشتريان گروه سايپا پيشتاز پاسخگويي به مشتريان است.
پيشتازي 28 ساله سايپايدك
 
سازمان خدمات پس از فروش سايپا در ميان شركت‌هاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، نخستين شركتي است كه 28 سال پيش به منظور پاسخگويي به نيازها و خواسته‌هاي مشتريان، مركز تماس با مشريان را راه اندازي كرد و امروز نيز مركز امور مشتريان گروه سايپا پيشتاز پاسخگويي به مشتريان است.
 

به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از  روابط عمومي سايپايدك، پاسخگويي به مشتريان و دريافت نظرات آنها درباره نوع محصول و همچنين اطلاع از خواسته‌هاي آنها براي تنوع بخشي به خدمات، يكي از الزامات شركت‌هاي پيشرو در امر مشتري‌مداري مي‌باشد. سازمانهايي كه پاسخگويي به مشتريان را سرلوحه كار خود قرار مي‌دهند، همواره در مسير پيشرفت و تعالي قرار دارند و به اين ترتيب همگام با تحولات و متناسب با خواسته مشتريان خود، دست به طراحي محصول و يا ارائه بسته‌هاي خدمات متنوع مي‌نمايند.
در صنعت خودروسازي نيز اين امر مهم به خوبي نمود دارد و سازمانهايي كه بتوانند با مشتريان خود ارتباط برقرار كنند، طبيعتا در بخش خدمات نيز كيفيت را سرلوحه كار خود قرار مي‌دهند.
گروه خودروسازي سايپا نيز با استفاده از مركز تماس مشتريان، يكي از پيشرفته‌ترين سيستم‌هاي مديريت ارتباط با مشتري را در اختيار دارد كه سابقه اين امر مهم به 28 سال پيش برمي‌گردد. ارتباط دائمي با بازار، احترام به خواسته و انتظارات مشتريان از مهمترين اهداف راه‌اندازي "مركز نظرسنجي سايپايدك" در سال 1375 بود كه نقطه آغاز افزايش اعتماد و احترام متقابل بين مشتريان و سايپايدك محسوب مي‌شود.
در راه‌اندازي مركز نظرسنجي سايپايدك از اساتيد برجسته دانشگاه از جمله دكتر سورن آبنوس ، استاد دانشگاه تهران و دكتر احمد روستا استاد دانشگاه علامه طباطبايي استفاده شد. مهندس وفا، مديرعامل كنوني سايپايدك كه در آن زمان يكي از اعضاي هيأت مديره سايپايدك بود نيز نقش موثري در راه‌اندازي اين مركز بر عهده داشت كه نقطه عطفي در تحولات صنعت خودرو به شمار مي‌رفت.
مركز نظرسنجي سايپايدك، امروز به جوان بالغي تبديل شده كه كوله باري از تجربه بر دوش دارد و همراه با بهره‌مندي از ابزارهاي نوين نظرسنجي و پاسخگويي به مشتريان، همچنان الگويي براي ساير شركت‌هاي خودروساز به شمار مي‌رود. امروز، مركز امور مشتريان گروه سايپا، ایجاد یک بستر هوشمند پویای اقتصادی مشتری محور جهت تصمیم گیریهای راهبردی و روزمره گروه سایپا در راستای احراز جایگاه انتخاب اول مشتریان ایرانی از طریق یکپارچه کردن سیستم های اطلاعاتی و اطلاع رسانی زیر گروه های مرکز مهندسی، زنجیره تامین، واحدهای تولیدی،کانال های فروش، خدمات فروش و شبکه نمایندگان را چشم‌انداز خود مي‌داند و با ايجاد بستر هاي مناسب سيستمي و فرايندي لازم به منظور برقراري ارتباط دو سويه، آسان و اثر بخش با مشتريان، و استفاده از نظرات ايشان در راستاي ارتقاء سطح كيفيت محصول و ارائه خدمات فروش و پس از فروش جهت ارتقاء رضايت مشتريان و بهبود كسب و كار گروه خودرو سازي سايپا تلاش مي‌كند.
کد مطلب: 114576
برچسب ها: سایپا یدک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *