۰
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۸

یوونتوس حریف فیورنتینا نشد

دیدار یوونتوس و فیورنتینا با تساوی به پایان رسید و شاگردان وینچنزو مونتلا نخستین امتیاز فصل را به دست آوردند.
دیدار یوونتوس و فیورنتینا با تساوی به پایان رسید و شاگردان وینچنزو مونتلا نخستین امتیاز فصل را به دست آوردند.
به گزارش ایسنا، یوونتوس شنبه در هفته سوم سری آ ایتالیا برابر فیورنتینا قرار گرفت که این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.
در نیمه نخست بازی خوبی از دو تیم به نمایش گذاشته نشد و موقعیت های گل خیلی کمی به وجود آمد. با این حال میزبان بازی بهتری ارائه داد. یوونتوس کمی بد شانس بود و دو بازیکن خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد. در دقیقه هشت داگلاس کاستا بازی را ترک کرد و فدریکو برناردسکی جانشینش شد. در لحظات پایانی میرالم پیانیچ آسیب دید و رودریگو بنتانکور وارد زمین شد.
فیورنتینا نیمه دوم را نیز بهتر شروع کرد و شزنی توانست یکی از ضربه های بازیکن میزبان را مهار کند. دنیلو سومین بازیکن یوونتوس بود که به دلیل آسیب دیدگی مجبور به ترک زمین شد. خوان کودرادو جایگزین این بازیکن شد. در چنین شرایطی باز هم میزبان می توانست موقعیت های بهتری خلق کند. سپس فرانک ریبری در میان تشویق هواداران زمین را ترک کرد. او نیز مشکل جسمانی پیدا کرد. کریستیانو رونالدو که در این بازی تاثیرگذار نبود در دقایق پایانی یک قیچی برگردان زد و توپ به بیرون رفت. دو تیم از موقعیت های دیگر خود بهره نبردند و در نهایت امتیاز ها تقسیم شد. یوونتوس علاوه بر این که دو امتیاز این بازی را از دست داد چهار روز پیش از دیدار برابر اتلتیکو مادرید در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا سه بازیکنش مصدوم شدند. از طرفی فیورنتینا وینچنزو مونتلا توانست نخستین امتیازش را در سری آ کسب کند.
کد مطلب: 114619
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *