۰
يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۴

واکنش نویر به انتقاد تراشتگن

سنگربان ملی پوش بایرن مونیخ به سخنان اعتراض آمیز آندره تراشتگن واکنش نشان داد.
سنگربان ملی پوش بایرن مونیخ به سخنان اعتراض آمیز آندره تراشتگن واکنش نشان داد.
به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، با وجود آن که مارک آندره تراشتگن (Marc-André ter Stegen) در بارسلونا می‌درخشد و از بهترین دروازبان‌های فوتبال اروپا و جهان به شمار می‌آید اما بازهم در تیم ملی فوتبال آلمان نیمکت نشین است و یواخیم لوو ترجیح می‌دهد که از مانوئل نویر در ترکیب اصلی بهره گیرد.
تراشتگن از نیمکت نشینی خود راضی نیست و اخیرا به انتقاد از تصمیم سرمربی تیمش پرداخت.
مانوئل نویر، سنگربان بایرن به انتقاد تراشتگن واکنش نشان داد. او بعد از بازی برابر لایپزیگ گفت: بله سخنان انتقاد آمیز تراشتگن را شنیدم اما او وقتی که در اردو و در کنار هم بودیم چیزی نگفت. همه ما برای یک تیم تلاش می‌کنیم و فکر نمی‌کنم چنین اعتراض‌هایی نتیجه مفیدی به دنبال داشته باشد.
او ادامه داد: همه ما باید برای هدفی که در سر داریم تلاش کنیم. طبیعی است که هر دروازه‌بانی از نیمکت نشینی ناراحت باشد اما مهم‌ترین چیز موفقیت تیم است که باید برای آن تلاش کرد.
نویر درباره متوقف شدن برابر لایپزیگ در هفته چهارم بوندسلیگا گفت: در نیمه نخست تیم برتر میدان بودیم و باید کار حریف را تمام می کردیم اما متاسفانه از فرصت‌هایی که به دست آوردیم استفاده نکردیم. در نیمه دوم افت کردیم و از روی نقطه پنالتی دروازه ما باز شد. در کل بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم به پیروزی برسیم. به تلاش خود ادامه خواهیم داد و نباید اشتباهات خود را تکرار کرد.
بایرن در فصل جاری چهار بار در بوندسلیگا به میدان رفته که نتیجه آن دو پیروزی و دو تساوی بوده است تا با ۸ امتیاز در رده چهارم قرار گیرد.
کد مطلب: 114638
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *