; ?>; ?> تئوری‌های جان بولتون عامل بدبختی ترامپ بود - مردم سالاری آنلاين
۰
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲

تئوری‌های جان بولتون عامل بدبختی ترامپ بود

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه «ترامپ دیر متوجه تئوری‌های اشتباه جان بولتون شد»، گفت: اگر ترامپ فقط به اخراج بولتون از هیات حاکمه آمریکا اکتفا کند به نتیجه ای نخواهد رسید.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه «ترامپ دیر متوجه تئوری‌های اشتباه جان بولتون شد»، گفت: اگر ترامپ فقط به اخراج بولتون از هیات حاکمه آمریکا اکتفا کند به نتیجه ای نخواهد رسید.
به گزارش ايسنا، محمد كاظمي با اشاره به برکناری جان بولتون از سوی رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: تئوری های جان بولتون عامل بدبختی ترامپ و از ابتدا محکوم به شکست بود، تئوری‌ها بولتون نه تنها درباره ایران بلکه درباره کره شمالی و سوریه همگی با شکست رو برو شد.
وی افزود: آن ها در بحث ایران به دریوزگی افتاده و در شرایط سختی گرفتار شدند، کاملا مشخص بود این تئوریسین که از منافقین دستور می گیرد راهی پیش نبرده و شکست می خورد، اما ترامپ دیر متوجه این موضوع شد، امروز پیروی از همین تئوری ها باعث شده وضعیت ترامپ در عرصه بین المللی به شدت با مشکل روبرو شود، هیچ یک از برنامه های ترامپ در روابط بین الملل موفق نبوده و همه این مشکلات و عدم موفقیت را از چشم بولتون می بیند.
کاظمی تصریح کرد: همچون بولتون افراد دیگری مانند پمپئو وجود دارند که این تئوری های محکوم به شکست را دنبال می کنند، ترامپ باید با افرادی که به او مشورت غلط دادند برخورد کرده و مشکلات خود را اصلاح کند، قطعا خروج آمریکا از برجام یک گام بسیار غلط و از روی بی سیاستی ترامپ بود، به همه جهانیان ثابت شد که این توافق همه جانبه بوده و منافع اروپا، آمریکا و ایران را تامین می‌کند.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس عنوان کرد: اگر ترامپ شجاعت داشته باشد و اعلام کند که من اشتباه کردم، اگر از سیاست های بولتون و امثال او پیروی نکند، به برجام بازگردد و تحریم ها را لغو کند، ما هم کماکان آماده مذاکره در قالب برجام خواهیم بود، اما به شرطی که ترامپ از اشتباهات خود درس بگیرد، ولی اگر فقط به اخراج بولتون از هیات حاکمه آمریکا اکتفا کند به نتیجه ای نخواهد رسید.
کد مطلب: 114734
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *