۰
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰
با تصمیم شورای هماهنگی جبهه اصلاحات؛

دبیرکل حزب مردم‌سالاری رییس کمیته امور استانهای جبهه اصلاحات شد

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری رییس کمیته امور استانهای جبهه اصلاحات شد.
دبیرکل حزب مردم‌سالاری رییس کمیته امور استانهای جبهه اصلاحات شد
مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری رییس کمیته امور استانهای جبهه اصلاحات شد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اعلام خبر انتخاب هیات رئیسه کمیته های سیاسی و استانها، گفت: مقرر شد آنها برنامه های یکساله این کمیته ها را تهیه و به شورا ارائه دهند.
عزت‌الله تقوائیان بابیان اینکه در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، رئیس و اعضای هیات رئیسه کمیته های سیاسی و استان ها مشخص شدند، گفت: "حسین کمالی" به عنوان رئیس، "یدالله طاهر نژاد" نائب رئیس و "محمد سالاری" به عنوان دبیر کمیته سیاسی و همچنین "مصطفی کواکبیان" به عنوان رئیس، "محمد خون چمن" نائب رئیس و "صفر اسلامی" دبیر کمیته استانها برگزیده شدند.  
رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار داشت: اعضا کمیته سیاسی و استانها و هیات رئیسه آنها برای مدت یک سال انتخاب می شوند و هیات رئیسه کمیته ها با کمک و همفکری اعضا کمیته ها برنامه یک ساله را تهیه و به شورا ارائه می کنند.
تقواییان خاطرنشان کرد: مقرر شد کمیته استانها ارتباط بیشتر و مستمری را جهت هم اندیشی و سازماندهی تشکلهای شورای هماهنگی در استانها داشته باشد و گزارشی از آخرین وضعیت شورای هماهنگی استانها را تهیه و به شورای مرکز ارائه کند.
شایان ذکر است اولین نشست کمیته امور استانهای جببه اصلاحات به ریاست دکتر مصطفی کواکبیان تشکیل شد و مقرر گردید در استان هایی که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تاکنون تشکیل نشده است یا منطبق با آیین نامه مصوب جبهه اصلاحات نیست، در اسرع وقت بر اساس آیین نامه مذکور تشکیل شوند یا سامان یابند. 
کد مطلب: 114790
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *