۰
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶

دشمنان مجبورند هر حادثه‌ای را به ما ربط دهند

فرمانده کل سپاه با بیان این‌که «هراسی از دشمنان بزرگ و کوچک نداریم و از این نگرانی ها عبور کرده‌ایم» گفت: امروز آنقدر قدرتمند شده‌ایم که دشمنان ما مجبورند هر حادثه ای که اتفاق می افتد را به دروغ هم که شده، به ما نسبت دهند.
فرمانده کل سپاه با بیان این‌که «هراسی از دشمنان بزرگ و کوچک نداریم و از این نگرانی ها عبور کرده‌ایم» گفت: امروز آنقدر قدرتمند شده‌ایم که دشمنان ما مجبورند هر حادثه ای که اتفاق می افتد را به دروغ هم که شده، به ما نسبت دهند.
به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح ۶۸۶ طرح محرومیت زدایی روستاهای استان خراسان شمالی در روستای پیربز اظهار کرد: بنده  روستایی هستم و در یک روستای بسیار محروم به دنیا آمدم و زندگی کرده ام ؛ درس خواندم و بزرگ شدم. درد روستاییان را تجربه کرده‌ام ،می دانم و سختی روستا را تجربه کرده‌ام و به حضور در جمع شما افتخار می کنم.
وی با تاکید بر این‌که «جهاد امروز ما عمران، آبادانی و سازندگی کشور است» گفت:  دشمن می‌خواهد مردم ما را فقیر و کشورمان را ضعیف نگه دارد و اینگونه بداند، اما ما اجازه نمی دهیم ؛  راز شکست دادن دشمن در این آرزوی خطرناک جهاد و در میان مردم  بودن ،  توجه به زندگی آنها و کاستن از مشکلاتشان است؛ امروز این مهم عین جنگ است.
وی با بیان این‌که «دغدغه اصلی امروز رهبر معظم انقلاب زندگی مردم است»، خاطرنشان کرد: ما از طرف ایشان مامور به کمک شده‌ایم ، آماده انجام وظیفه هستیم و از پا نمی‌نشینیم.

فرمانده کل سپاه هم‌چنین با تاکید بر این‌که «در میدان جنگ تمامی راهها را به فضل الهی بر دشمن بسته و راهی برای نفوذ نگذاشته و نمی گذاریم»، گفت: از آنجا مطمئن هستیم ؛ سربازان ، بسیجیان و پاسداران ما در مرزها با چشم های باز در کمین دشمنان هستند.
وی با بیان این‌که «هراسی از دشمنان بزرگ و کوچک نداریم و از این نگرانی ها عبور کرده‌ایم» ، اظهار کرد :  امروز آنقدر قدرتمند شده‌ایم که دشمنان ما مجبورند هر حادثه‌ای که اتفاق می‌افتد را به دروغ هم که شده، به ما نسبت دهند؛ قدرت ایران اسلامی معتبر است و شبانه روز مراقب هستیم.
وی هم‌چنین با بیان این‌که «در کنارارتقای توان و قدرت بازدارندگی، اقتدار بخشی به نظام و حفظ و حراست از مرزهای ایران اسلامی ، کمک به عمران و سازندگی کشور همگام با سایر دستگاه ها  و در کنار مردم بودن را رسالت خود می دانیم»، گفت: عزت ایران اسلامی هر روز به برکت  ولایت، اسلام و مردم وفادار به نظام، بیش از پیش می‌شود و دشمنان ما نیز هر روز ذلیل تر خواهند شد.
فرمانده کل سپاه در پایان از تلاش، همکاری و همراهی استاندار خراسان شمالی ، سپاه جواد الائمه (ع)استان خراسان شمالی و جهادگران بسیج سازندگی در به ثمر رساندن پروژه های عمرانی ، محرومیت زدایی و کار آفرینی قدردانی کرد.
 
کد مطلب: 114924
برچسب ها: سپاه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *