۰
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲

قلعه‌نویی: از هواداران گله دارم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید از هوادارن تیمش انتظار دارد با توجه به وضعیت خوب سپاهان بیشتر از این‌ها از تیم‌شان حمایت کنند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید از هوادارن تیمش انتظار دارد با توجه به وضعیت خوب سپاهان بیشتر از این‌ها از تیم‌شان حمایت کنند.
به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان بیان کرد:‌ هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. تیم‌ها به هم نزدیک هستند و هنوز عیار تیم‌ها مشخص نشده است. در بازی قبلی دو امتیاز از دست دادیم ولی لیاقت برد داشتیم. هم در دفاع و هم در حمله بسیار عالی بودیم. تیم‌های خوزستانی هجومی و تکنیکی هستند اما در آمار حتی یک ضربه به دروازه ما نداشتند. این نشان می‌دهد که چه‌قدر ما خوب و هوشمندانه بازی کردیم. اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم قطعا ۳ امتیاز بازی با فولاد را هم می‌گرفتیم. من خوشحالم که وقتی تیم‌ها در شهر خودشان از ما مساوی می‌گیرند خوشحالی می‌کنند. این نشان می‌دهد که سپاهان به جایگاه واقعی‌اش برگشته است.
او ادامه داد: تیم‌های آقای تارتار هم بسیار خوب و با برنامه هستند. بازی‌شان مقابل استقلال را آنالیز کردیم. فوتبال خوب و منطقی‌ بازی کردند. برای اینکه شرایط‌مان بهتر از این شود با هدف برد به زمین می‌رویم.
قلعه‌نویی با ابراز گلایه از هواداران تیمش هم بیان کرد: الان که شرایط سپاهان دو سال است که خوب شده، از تماشاگران توقع داریم از ما حمایت کنند. تیم برای آن‌هاست و من قلعه‌نویی شاید اینجا مهمان باشم. حضور آن‌ها باعث دلگرمی ما می‌شود. فردا نسبت به ۳ بازی قبلی بهتر بازی می‌کنیم و تغییراتی نسبت به بازی‌های قبلی داریم. ترکیب هجومی‌تری داریم. خوشحالم محمدرضا حسینی به ما اضافه می‌شود و حضور او می‌تواند به ما خیلی کمک کند.
سرمربی سپاهان درباره واکنش‌های تند کی‌روش استنلی در زمین که منجر به گرفتن اخطار می‌شود هم توضیح داد: یک چیز بدی در فوتبال ما جود دارد. مثلا مربیان و مدیران وقتی تیم‌شان نتیجه نمی‌گیرد به طرفدارانشان انحراف فکری می‌دهند. خدا کند وقتی کارشناسی‌های بازی و داوری را می‌بینند آن‌قدر شهامت داشته باشند معذرت خواهی کنند. در رابطه با کی‌روش هم همین است. الان یک حربه‌ای به دست آورده‌اند چون از نظر فنی نمی‌توانند، با روشهای دیگر با او مواجه می‌شوند و کارهایی می‌کنند که من امیدوارم کمیته انضباطی و اخلاق به این موضوع وارد شوند. ما یک شعاری در فوتبال داریم به نام بازی جوانمردانه. فکر کنید در بازی با بارسلونا یک نفر را مامور کنند که فقط مسی را بزند. در هیچ جایی این مسائل را قبول نمی‌کنند. این کارها زیاد درست نیست. البته با کی‌روش هم خودم صحبت کردم و هم به باشگاه رفته است. اگر بخواهیم فوتبال، اخلاق و فرهنگ‌مان رو به جلو باشد باید قشنگی‌های فوتبال را ببینیم. اینکه از هر طریقی امتیاز بگیریم درست نیست. باید مردانه بازی کنیم و اگر ۴ گل هم بخوریم ارزش بازی مردانه بیشتر است. متاسفانه روش‌هایی باب شده است که از روی نیمکت هم فشار می‌آورند. البته کی‌روش هم نباید این کارها را بکند. دو جلسه خودم با او داشتم و گفتم این رفتارها برای ما قابل قبول نیست و تو باید حرفه‌ای رفتار کنی.
او ادامه داد: کی‌روش خودش قبول کرد و گفت که باید خودم را کنترل کنم. اگر کنترل نکند جریمه می‌شود.
در پایان خبرنگاری با اشاره با ساختار دفاعی خوب سپاهان به قلعه‌نویی گفت که فقط دفاع کردن کافی نیست و از او پرسید برای حمله کردن چه تدبیری اندیشیده است که سرمربی سپاهان با اشاره به کارشناسی نبودن سوال خبرنگار از پاسخ دادن به او خودداری کرد.
کد مطلب: 114948
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *