۰
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۳

بازنگری در شیوه‌نامه انضباطی دانشگاه آزاد

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد از بازنگری شیوه‌نامه انضباطی دانشجویان به منظور حفظ سلامت روانی و معنوی فضاهای علمی و دانشگاهی و پرهیز از برخوردهای سلیقه‌ای خبر داد.
مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد از بازنگری شیوه‌نامه انضباطی دانشجویان به منظور حفظ سلامت روانی و معنوی فضاهای علمی و دانشگاهی و پرهیز از برخوردهای سلیقه‌ای خبر داد.
به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا صامت، مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در دومین روز نشست سراسری معاونان فرهنگی و دانشجویی که امروز در سالن کتابخانه دکتر حبیبی برگزار شد، با تأکید بر اینکه پرونده‌های کمیته انضباطی در سال‌های اخیر در سطح واحدهای دانشگاهی کاهش یافته، گفت: بخشنامه نظارت بر امتحانات به شکل دقیق در واحدهای دانشگاهی اجرایی شود.
وی با بیان اینکه سامانه کمیته انضباطی دانشجویی (پاد) دانشگاه آزاد اسلامی به زودی راه اندازی می شود، گفت: قابلیت تصمیم یار بودن جهت صدور آرا، مکانیزه کردن تمامی مراحل تکمیل پرونده، تهیه صورتجلسه کمیته انضباطی با طراحی فرم‌ های استاندارد و استفاده از رویکرد تصمیم گیری درختی از مزایای این سامانه است.
مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه طرح سیمای زندگی دانشجویی آبان ماه سال جاری اجرایی می شود ، گفت: انتظار داریم که معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نهایت همکاری را در اجرای این طرح داشته باشند.
وی با تأکید بر جایگاه ویژه مراکز مشاوره در دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: آیین‌نامه جدید مراکز مشاوره با اولویت توانمندسازی شامل افزایش دانش و بینش دانشجویان، پرورش و ارتقای استعدادها، تقویت خلاقیت و نوآوری، روابط سالم بین فردی و اجتماعی، پیشگیری شامل کاهش آسیب‌های اجتماعی و فردی دانشگاهیان و افزایش سازگاری با محیط های تحصیلی و زندگی دانشجویان و مشاوره های فردی و گروهی ابلاغ شده است.
بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، صامت درخصوص بازنگری آیین‌نامه انتخاب دانشجوی نمونه دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: این آیین نامه دو سال پیش با هدف الگوسازی برای دانشجویان در سه بخش علمی، فرهنگی و شئونات دانشجویی تهیه شده بود که لزوم بازنگری و اهتمام ویژه به آن کاملاً احساس می شود.
وی بر ارائه خدمات مناسب و مطلوب به دانشجویان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در بخش های مختلف سلف سرویس، بوفه دانشجویی، ایاب و ذهاب، خوابگاه ها و ... تأکید کرد و افزود: براساس توافقات انجام شده، برنج، گوشت و مرغ با قیمت دولتی به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی عرضه خواهد شد.
کد مطلب: 114951
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *