۰
جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۴

ماجرای ناپدید شدن ۲۰ ثانیه‌ای «زهرا»

مردم و سلبریتی‌ها برای پیدا کردن رد و سرنخی از زهرای ۲ ساله دست به کار ‏شده‌اند؛ دختربچه‌ای که در عرض ۲۰ ثانیه جوری ناپدید شد که هیچ رد و سرنخی از خودش ‏به جا نگذاشت.
مردم و سلبریتی‌ها برای پیدا کردن رد و سرنخی از زهرای ۲ ساله دست به کار ‏شده‌اند؛ دختربچه‌ای که در عرض ۲۰ ثانیه جوری ناپدید شد که هیچ رد و سرنخی از خودش ‏به جا نگذاشت.
به گزارش ایسنا، «شهروند» در ادامه نوشت: حتی جست‌وجوی‌هزار نفر از مردم و نیروهای آتش‌نشانی و هلال‌احمر باز هم ‏به نتیجه نرسید. زهرا درست جلوی در خانه‌شان، در محله قلعه نو ورامین، وقتی همراه ‏خواهر کوچکش می‌خواست وارد خانه شود، دور زد و مسیرش را تغییر داد. او داخل کوچه ‏شد. ۲۰ ثانیه بیشتر در معرض دید نبود و دیگر هیچ‌کس او را ندید. هیچ دوربینی او را نشان ‏نداد. هیچ جست‌وجویی به نتیجه نرسید. هیچ ردی از زهرا پیدا نشد. حالا دو روز است که پدر و ‏مادر زهرا در آرزوی پیدا شدن حتی یک نشانه از دخترشان هستند. مهتاب کرامتی، علی ‏کریمی، پرویز پرستویی و پرستو صالحی ازجمله سلبریتی‌هایی هستند که در فضای مجازی ‏برای پیدا شدن این دختربچه از مردم کمک خواستند.
درحالی‌که پدر و مادر زهرا حال و روز ‏خوبی ندارند، پسرعمه این دختربچه که برای پیدا شدن زهرا تلاش می‌کند، ماجرای ناپدید شدن زهرا را روایت کرد:
زهرا دقیقا چه روزی و چه ساعتی ناپدید شد؟
ساعت ۹ شب روز ۲۵ شهریور ماه بود که زهرا به همراه نفیسه خواهرش جلوی در خانه‌‏شان بود. گویا نفیسه به خانه بر می‌گردد. زهرا هم پشتش بوده و او هم وارد خانه می‌شود. ‏اما در یک لحظه وقتی نفیسه بر می‌گردد، می‌بیند زهرا نیست. ‏
نفیسه چند ساله است؟
۷ ‌سال دارد. او دیده است که زهرا با او وارد خانه شده است، ولی انگار در راه پشیمان می‌‏شود و دوباره از خانه بیرون می‌رود. ‏ یک بلوز صورتی با یک شلوار سرمه‌ای تن زهرا بود، دمپایی‌هایش دستش بود یک گوشواره خیلی ریز طلا هم به گوش‌هایش آویزان بود.
هیچ دوربینی لحظه ناپدید شدن زهرا را ثبت نکرده است؟
دقیقا جلوی در خانه‌شان یک آژانس است که دوربین دارد. دوربین‌های آن‌جا نشان می‌دهد که ‏زهرا با نفیسه وارد خانه می‌شود و روی پله‌ها دوباره بر می‌گردد و از خانه بیرون می‌‏رود. زهرا به سمت داخل کوچه می‌رود و دیگر هیچ نشانی از او نیست.
دوربین دیگری را بررسی نکردید؟
هر دوربینی که آن اطراف بود را دیده‌ایم. اما هیچ‌کدام زهرا را نشان نمی‌دهد. فقط دوربین ‏آژانس، زهرا را نشان داده است. خانه آنها نبش کوچه است و زهرا هنگامی که از خانه خارج ‏می‌شود، وارد کوچه می‌شود. ته کوچه به خیابان اصلی راه پیدا می‌کند. اما زهرا به آن ‏خیابان هم نرفت. اواسط کوچه یک چهارراه کوچک است، گویا زهرا در آن ناپدید شده و ‏مسیرش را تغییر داده است.
حال و روز پدر و مادرش چطور است؟
پدر زهرا بیماری ام اس دارد. از روزی که دخترش گم شده حال و روزش اصلا خوب نیست. ‏مادرش هم که اصلا نگویم بهتر است.
چه کارهایی برای پیدا کردن زهرا کرده‌اید؟
علاوه بر ماموران پلیس آگاهی که جست‌وجو می‌کنند، تمام مردم و ما به دنبالش هستیم. همان ‏شبی که زهرا گم شد، در محله قلعه نو ورامین غوغایی به پاشد. تقریبا ۷۰‌درصد مردم ‏محله به همراه نیروهای آتش‌نشانی و نیروهای هلال‌احمر تا خود صبح به دنبال زهرا گشتیم. ‏یعنی حدودهزار نفر بودیم که تمام اطراف آن‌جا را زیر پا گذاشتیم. ولی زهرا نبود که نبود. ‏حتی نشانه‌ای هم از او پیدا نشد.
برخی از سلبریتی‌ها هم پیگیر این موضوع بودند؟
بله. پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، پرستو صالحی، ترانه علیدوستی، علی کریمی و دیگر هنرمندان هم در ‏جریان ماجرا قرار گرفتند و از مردم کمک خواسته‌اند. خبر ناپدید شدن زهرا ناگهان همه جا ‏پیچید و اقوام و آشناها هرکدام هر طور که می‌شد اطلاع‌رسانی کردند. برای همین، موضوع ‏به گوش سلبریتی‌ها هم رسید.
کد مطلب: 114968
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *