۰
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۳

۱۶ هزار صندلی خالی در آزادی

نودمین شهرآورد تهران در حالی از ساعت ۱۶ آغاز شد که حاشیه‌هایی قبل و هنگام برگزاری آن وجود داشت.
نودمین شهرآورد تهران در حالی از ساعت ۱۶ آغاز شد که حاشیه‌هایی قبل و هنگام برگزاری آن وجود داشت.
به گزارش ایسنا، داربی ۹۰ پایتخت از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی آغاز شد. این دیدار حاشیه هایی پیش از آغازش داشت که به شرح زیر است:
با وجود این که ورزشگاه آزادی در داربی‌های پایتخت تکمیل می‌شد، ورزشگاه برای داربی ۹۰ هنوز پر نشده و حدود ۱۶ هزار صندلی خالی در ورزشگاه آزادی وجود دارد. البته باید اشاره کرد که مسئولان بلیت‌فروشی این بازی تنها ۵۷ هزار بلیت الکترونیکی فروخته بودند.
با ورود بازیکنان استقلال و پرسپولیس به داخل زمین برای گرم کردن، هوادارانشان به شدت آن‌ها را تشویق کردند و در این بین کل‌کلی هم با یکدیگر داشتند.
بازیکنان حدود ۲۰ دقیقه قبل از آغاز بازی زمین را ترک کردند و پس از آن، چمن ورزشگاه آزادی آبیاری شد تا زمین آماده برگزاری داربی ۹۰ شود.
در آستانه آغاز بازی مراسمی برای بزرگداشت جانبازان دفاع مقدس برگزار شد که هواداران به شدت این جانبازان را تشویق کردند.
این دیدار مهمانان ویژه‌ای هم دارد که می‌توان به سفرای کشورهای ایتالیا، دانمارک، آرژانتین، برزیل اشاره کرد. نکته جالب، عدم حضور انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی است که دلیلش ناراحتی او به خاطر بلیت ندادن باشگاه استقلال به پرسپولیس بود.
داربی ۹۰ تهران با یک دقیقه سکوت به احترام عماد صفیاری، پسربچه‌ای که هفته قبل در اثر برق گرفتگی در ورزشگاه آزادی درگذشت، آغاز شد.
مارک ویلموتس پس از انجام مراسم ابتدایی بازی به داخل زمین آمد و با بازیکنان دو تیم سلام و احوال پرسی کرد. سرمربی تیم‌ملی در ادامه به سمت نیمکت استقلال و پرسپولیس رفت و با سرمربیان و اعضای دو تیم خوش و بش کرد. البته نزدیک بود ویلموتس در هنگام این کار مصدوم شود زیرا هنگامی که قصد بالا آمدن پله‌های نیمکت استقلال را داشت، پایش به لبه پله گیر کرد و زمین خورد.
سعید فتاحی، مسئول پرحاشیه برگزاری مسابقات سازمان لیگ زمانی که ویلموتس را همراهی می‌کرد به شدت از سوی هواداران استقلال مورد فحاشی قرار گرفت.
هواداران استقلال در همان ابتدای بازی شعاری علیه بیرانوند خواندند که واکنش دروازه‌بان پرسپولیس را به همراه داشت؛ او برای استقلالی‌ها دست تکان داد.
شجاع خلیل‌زاده زمانی که موعود بنیادی‌فر در دقیقه ۱۳ خطایی پشت محوطه جریمه پرسپولیس به نفع استقلال اعلام کرد، اعتراض زیادی به داور و کمک داور انجام داد. به همین دلیل داور تذکر جدی‌ای به او داد.
کد مطلب: 115117
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *