۰
شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۲

هفتمین برد پیاپی لیورپول

لیورپول توانست با برتری برابر شفیلدیونایتد به هفتمین برد پیاپی خود در لیگ برتر دست یابد تا همچنان مقتدرانه در صدر جدول قرار داشته باشد.
لیورپول توانست با برتری برابر شفیلدیونایتد به هفتمین برد پیاپی خود در لیگ برتر دست یابد تا همچنان مقتدرانه در صدر جدول قرار داشته باشد.
به گزارش ایسنا، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عصر امروز شنبه با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن تیم صدرنشین لیورپول که با رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی از شش بازی نخست خود  در صدر قرار گرفته است به دیدار شفیلد یونایتد تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر رفت. 
در این دیدار لیورپول توپ و میدان را در اختیار داشت ولی نتوانست دروازه حریف را باز کند. سادیو مانه دو بار می‌توانست در این نیمه برای تیمش گلزنی کند که یک بار با بی‌دقتی ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت و یک بار نیز ضربه این بازیکن به دیرک دروازه برخورد کرد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسد.
در نیمه دوم باز هم لیورپول بود که ابتکار عمل را در دست داشت ولی شفیلد تیم دست و پا بسته‌ای نبود و موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای روی دروازه حریف ایجاد می‌کرد تا کلوپ تصمیم گرفت اوریگی دیگر مهاجم بلژیکی خودش را به زمین بازی بفرستد و قرمزها هجومی‌تر از قبل شدند.
 در دقیقه ۷۰ در نهایت لیورپول به گل رسید. شوت جورجینیو فاینالدام هلندی با اشتباه اندرسون دروازه‌بان شفیلد همراه شد تا توپ از بین پاهای او عبور کند و گل اول بازی برای لیورپول ثبت شود. این دیدار در نهایت با همین یک گل به سود لیورپول خاتمه یافت.
در دیگر دیدارهای مهم این هفته چلسی با برایتون دیدار خواهد کرد، اورتون در خانه پذیرای منچسترسیتی است و منچستریونایتد به دیدار آرسنال خواهد رفت.
کد مطلب: 115484
برچسب ها: لیورپول
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *