۰
سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۹

درخواست ارمنستان از ایران

وزیر نیرو در جریان سفر به ارمستان گفت: مقامات ارشد این کشور خواستار تمدید قرارداد تهاتر گاز با برق ایران برای ۲۰ سال آینده هستند.
وزیر نیرو در جریان سفر به ارمنستان گفت: مقامات ارشد این کشور خواستار تمدید قرارداد تهاتر گاز با برق ایران برای ۲۰ سال آینده هستند.
به گزارش ایسنا، رضا اردکانیان در جریان سفر به ارمنستان با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با معاون نخست وزیر این کشور، گفت: در این نشست معاون نخست وزیر ارمنستان خواستار تمدید قرارداد تهاتر گاز با برق ایران برای ۲۰ سال آینده و تا سال ۲۰۴۰ شد.
وی با تاکید بر این‌که زمینه‌های فراوانی برای همکاری دو کشور در بخش انرژی وجود دارد، ادامه داد: علاوه بر این با توجه به نیاز جمهوری ارمنستان به دریافت گاز بیش‌تر به منظور مصرف داخلی و همچنین انتقال به سایر کشورها، مقامات ارشد این کشور خواستار تنظیم چارچوب وسیع‌تری برای تهاتر گاز این کشور با برق و سایر کالاهای کشورمان هستند.
بنا بر اعلام وزارت نیرو، اردکانیان به منظور دیدار با مقامات کشور ارمنستان و شرکت در اجلاس شورای عالی اتحادیه اقتصادی اوراسیا که با حضور رئیس‌جمهور کشورمان و سران کشورهای عضو این اتحادیه برگزار می‌شود راهی ایروان شده است.
کد مطلب: 115648
برچسب ها: ارمنستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *