۰
جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۲
مديرعامل گروه صنعتی ایران خودرو:

پژو ۳۰۱ در مسیر حرکتی نو

توليد انبوه محصول 301، ‌حركت صنعت خودرو در مسيري نو و ثمره روحيه جهادي صنعتگران ايراني از شهریورماه سال 99 آغاز و به بازار عرضه می شود.
پژو ۳۰۱ در مسیر حرکتی نو
توليد انبوه محصول 301، ‌حركت صنعت خودرو در مسيري نو و ثمره روحيه جهادي صنعتگران ايراني از شهریورماه سال 99 آغاز و به بازار عرضه می شود.
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ايكوپرس، فرشاد مقیمی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب افزود:‌ بیش از يك هزار قطعه نیازمند خودکفایی براي توليد محصول 301 شناسایی شده كه بیش از 140 سازنده برتر داخلی براي توليد آن مشارکت دارند. درحال حاضر روند داخلي سازي قطعات با جديت انجام مي شود. 
وي با اشاره به اين كه، 301 پلتفرمی جدیدي است که سرآغازي براي  تولید محصولات جدید گروه صنعتی ایران خودرو به شمار مي‌رود، افزود:‌ این خودرو مطابق با استانداردهای 85گانه دوست دار محيط زيست است.
 مقیمی، نبود نقص منجر به بازگشت خودرو تا ۱۰هزار کیلومتر، شروع تولید با حداقل سطح کیفی چهار ستاره در شاخص SQI و دستیابی به اهداف صنعتی سازی و تجاری سازی در شش ماه نخست تولید انبوه را از اهداف کلان کیفی تولید این محصول عنوان كرد.
مديرعامل گروه صنعتی ایران خودرو خاطرنشان كرد: این خودرو با دو گیربکس دستی و اتوماتيك توليد خواهد شد و دارا بودن گیربکس داخلی ارتقاء یافته (4BE)  با تولید صدای کمتر و کلاچ هیدرولیک از ویژگی‌های این محصول است.
وي از جمله تجهیزات و امکانات ویژه خودروی 301 را اکسل عقبTWIST BEAM ، بازویی مثلثی پرسی به‌جای فناوری فورج، سیستم تعویض دنده کابلی و سیستم فرمان برقی Brushless عنوان كرد. 
مديرعامل گروه صنعتی ایران خودرو  با اشاره به اين كه 301 محصولي ايمن براي مشتریان است، تاكيد كرد: کاربرد فلزات با استحکام بالا و کیسه هوای جانبی سرنشینان، ۳۰۱ را به خودرویی ایمن برای مشتریان تبدیل كرده است. با این حال، این خودرو با تغییری که در وضعیت ظاهری جلوپنجره آن در مدل فیس لیفت داده شد، تست های عابر پیاده را با موفقیت بیشتری نسبت به مدل‌های پیشین پشت سر گذاشته است.
وي خاطرنشان كرد: در خودروی 301 کاربرد ورقه‌های استحکام بالای پیشرفته در بدنه این خودرو در قطعاتی که در تصادف نقش بسزایی دارند، نظیر سپر، اجزای شاسی، تقویت ستون‌ها، تقویت رکاب‌ها، منجر به ایمنی بسیار بالاتر آن نسبت به دیگر خودروهای تولیدی شده است. بنابراين می‌توان ادعا کرد که بدنه خودروی 301 نسبت به بدنه تمامی خودروهای تولید داخل علاوه بر استفاده از مواد جدیدتر، از استحکام و ایمنی بالاتری نیز برخوردار است.
کد مطلب: 115776
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *