کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سامانه بازرسی کیفی و فنی خودروهای دست دوم

16 مهر 1398 ساعت 10:46

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بازرسی کشور از ۳۰ سال گذشته تا کنون در زمینه ارائه خدمات بازرسی فنی و مهندسی فعالیت داشته و با کسب تجارب کافی و دانش تخصصی در صنعت خودرو در امر بازرسی خودروهای تولیدی و وارداتی نقش موثری داشته است


 

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های بازرسی کشور از ۳۰ سال گذشته تا کنون در زمینه ارائه خدمات بازرسی فنی و مهندسی فعالیت داشته و با کسب تجارب کافی و دانش تخصصی در صنعت خودرو در امر  بازرسی خودروهای تولیدی و وارداتی نقش موثری داشته است.
به گزارش مردم سالاری آنلاین،با تغییر فضای صنعت خودرو و گرایش مشتریان به استفاده از خودروهای کارکرده، نیاز به شناخت دقیق‌تر از سلامت بدنه و شرایط فنی خودرو در هنگام خرید و فروش بیش از قبل احساس می‌شود. لذا این شرکت با راه‌اندازی سامانه‌ای برخط و تیم تخصصی کارشناسی، تجربیات و توان فنی خود را برای اطمینان مشتریان از سلامت خودروهای کارکرده به مصرف‌کنندگان خودرو ارائه می‌نماید .
این سامانه در قالب شخصیت حقوقی مستقل (شرکت مشاوران کیفیت کارینا پارس) تحت نظارت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و با بهره‌گیری از پتانسیل فنی و تخصصی بازرسان با سابقه این شرکت راه‌اندازی شده است.
شرکت‌ها یا اشخاصی که تمایل دارند از وضعیت سلامت بدنه و کیفیت عملکرد خودرویی که قصد فروش یا خرید آن را دارند مطلع شوند میتوانند با مراجعه به آدرس سامانه ذیل:
https://carinapars.com/portal/request
درخواست خود را ثبت نمایند یا از طریق گفتگوی انلاین سامانه، درخواست یا سوال خود را مطرح نمایند.


کد مطلب: 115989

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/115989/سامانه-بازرسی-کیفی-فنی-خودروهای-دست-دوم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir