کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سازمان ملل باید به پیام مردم توجه کند

17 مهر 1398 ساعت 10:17

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: آرامش منطقه بدون حضور ناوگان جنگی معنا پیدا می‌کند و سازمان ملل باید به پیام مردم منطقه توجه کند.


فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: آرامش منطقه بدون حضور ناوگان جنگی معنا پیدا می‌کند و سازمان ملل باید به پیام مردم منطقه توجه کند.
به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در حاشیه رزمایش دریایی هفته ناجا در خلیج‌فارس ضمن قدردانی از صیادان و مرزنشینان استان هرمزگان به جهت رعایت قوانین و مقررات مرزی، اظهار کرد: مردم هرمزگان مطالباتی دارند که باید به آن‌ها پرداخته شود.
وی حضور ناوگان فرا منطقه‌ای در خلیج‌فارس را میکروب و ویروسی آلوده دانست و افزود: پیام مانور دریایی مرزبانی حفظ امنیت و آرامش در کل منطقه است.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: رعایت قوانین و مقررات مرزی توسط تجار، صیادان و مرزنشینان منجر به کاهش جرائم مرزی در کشور شده است.
سردار رضایی خاطرنشان کرد: هرگاه با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس، فرمانده هان نظامی و مسئولان سیاسی صحبت می‌کنیم، اظهار می‌کنند که مرزنشینان قدردان فعالیت‌های مرزبانی به جهت ایجاد تسهیلات در تردها و ایجاد امنیت هستند.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی عنوان کرد: برای بازدید از عملکرد مرزبانی، شرکت در مانور دریایی و گفتن خدا قوت به همکارانمان در مرزبانی به این استان سفر کرده‌ام.
سردار رضایی خاطرنشان کرد: این مانور با نام اقتدار و آرامش و در راستای ایجاد امنیت و آرامش در خلیج‌فارس در حال انجام است.
وی اظهار کرد: مطالبه جدی مردم نه‌تنها ایران، بلکه حاشیه‌نشینان شمالی و جنوبی آن حفظ آرامش از طریق ورود سازمان ملل و صدور بیانیه برای خروج نیروهای فرا منطقه‌ای است تا تجار به‌راحتی تجارت کنند و اقوام حاشیه جنوبی و شمالی با همدیگر معاشرت داشته باشند.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه هم‌زمان با هرمزگان، این مانور در بوشهر نیز در حال برگزاری است، عنوان کرد: آرامش منطقه بدون حضور ناوگان جنگی معنا پیدا می‌کند و سازمان ملل باید به پیام مردم منطقه توجه کند.
سردار رضایی با تأکید بر اینکه از روزی که بیگانگان وارد منطقه شدند آرامش نیز رخت بربست، اظهار کرد: گفتمان تنگه هرمز و ملت ایران آرامش است و این گفتمان در سازمان ملل باید یک برنامه شود و طی بیانیه‌ای از کشورهای بیگانه خواسته شود تا منطقه را ترک کنند.


کد مطلب: 116067

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/116067/سازمان-ملل-باید-پیام-مردم-توجه-کند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir