۰
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۰

شهرداری به دنبال شهر هوشمند

مدیرعامل سازمان فناوری شهرداری اعلام کرد که اطلاعات جی آی اس شهرداری به سامانه شهرسازی برای تعیین رقوم ارتفاعی کف پیاده رو متصل می‌شود.
مدیرعامل سازمان فناوری شهرداری اعلام کرد که اطلاعات جی آی اس شهرداری به سامانه شهرسازی برای تعیین رقوم ارتفاعی کف پیاده رو متصل می‌شود.
به گزارش ایسنا، محمد فرجود صبح امروز در آیین رونمایی از سرویس‌های هوشمند شهرسازی با بیان اینکه ما به دنبال شهر هوشمند هستیم تا مردم بتوانند راحت‌تر زندگی کرده و کیفیت زندگی را ارتقاء دهیم، گفت: اگر بتوانیم شهرداری را به سمت تحولات دیجیتال سوق دهیم، شهرداری این پتانسیل را دارد که علم هوشمندسازی را دستش بگیرد و بقیه سازمان‌ها را نیز به دنبال خود بکشاند.
وی با بیان اینکه  باید شاخص‌های تحول دیجیتال محقق شود، گفت: باید برای ایجاد تحول دیجیتال در شهر علاوه بر اینکه مدل‌های کسب و کار را تغییر دهیم، فرایندها و کارهای دولتی را نیز تغییر دهیم تا ذینفعان احساس متفاوتی از خدمات دیجیتال دریافت کنند.
فرجود با بیان اینکه توانستیم با راه‌اندازی سامانه "تهران من" خدمات متفاوت شهرداری را به شهروندان ارائه کنیم، گفت: در حال حاضر روزانه ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از سامانه "تهران من" استفاده می‌کنند و بیش از ۲ میلیون نفر نیز در این سامانه عضو هستند و روزانه ۱۵۰۰ درخواست کتبی را از طریق این سامانه پاسخ می‌دهیم و در نظر داریم اطلاعات یکپارچه دیگر را در سامانه تهران من متمرکز کنیم.
وی با بیان اینکه از نظر رنکینگ جهانی سامانه تهران من رتبه یک سایت خدمات شهروندی را دارد، گفت: بررسی‌ها نشان داده که سامانه تهران من در میان سایت‌های خدماتی شهرداری‌های دنیا بیشترین مراجعه را دارد.
 وی با بیان اینکه امروز از سرویس‌های هوشمند شهرسازی که بر روی سامانه تهران من بارگذاری شده رونمایی می‌شود، گفت: از این به بعد شهروندان می‌توانند به صورت غیر حضوری تشکیل پرونده داده و تاییدیه نقشه خود را دریافت کنند و این در حالی است که از این به بعد برای اعلام رقوم ارتفاعی کف پیاده‌رو و معابر اطلاعات GIS برای محاسبه دقیق به سامانه هوشمند شهرسازی وصل می‌شود.
کد مطلب: 116087
برچسب ها: شهرداری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *