۰
پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۴
در پی حادثه سقوط سنگ‌نورد 8 ساله اصفهانی؛

شکایت پدر آرمان از هیئت سنگ‌نوردی

در حالی که اخبار ضد و نقیض از ماجرای کودک ۸ساله سنگنورد منتشر می‌شود، که خانواده او در چالش هضم این اتفاق ناگوار هستند، آرمان هنوز با سطح هوشیاری بین ۴تا۶، تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی است.
در حالی که اخبار ضد و نقیض از ماجرای کودک ۸ساله سنگنورد منتشر می‌شود، که خانواده او در چالش هضم این اتفاق ناگوار هستند، آرمان هنوز با سطح هوشیاری بین ۴تا۶، تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی است.
یکی از اعضای خانواده آرمان غیاثی، در مصاحبه با خبرنگار ایسنا، توضیحاتی در خصوص اوضاع فعلی آرمان و شکایت‌های انجام شده توسط پدر آرمان خبر داد.
زن‌عموی آرمان گفت: وضعیت آرمان تغییری نکرده و هوشیاری او هنوز بین ۴تا ۶ است و هر خبری مبنی بر بهبود شرایط و احوال آرمان، کذب است و اخبار کذب از این دست، خانواده ما را بیشتر آزرده می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه "اتفاق خاصی در حال عمومی آرمان نیفتاده است" افزود: به دلیل اسپاسم‌هایی که از روز اول در بدن آرمان به وجود آمده بود، ناچارا به آرمان مورفین تزریق می‌شود و تا زمانی که مورفین دریافت می‌کند، هوشیاری بالا نخواهد آمد.
نظری افزود: دکترها به بهبودی امیدوارند، اما زمانی برای بهبود کامل او مشخص نیست، در خصوص حال پدر و مادر این کودک هم باید گفت اجازه پیدا کرده‌اند که بالای بستر فرزندشان حاضر شوند، اما مطمئنا تا خبر بهبود کامل به آنها داده نشود آرامش نخواهند داشت.
زن‌عموی آرمان گفت: روز یکشنبه 14 مهر، پدر آرمان به همراه وکیل خود، شکایت از مسئولان برگزاری مسابقه و رئیس هئیت سنگ نوردی را به دادسرا برد، اما هنوز از روند پرونده و رسیدگی به شکایت اطلاعی داده نشده است.
وی افزود: تا جایی که خانواده آرمان در جریان قرار گرفته است، از طرف فدراسیون، شکایتی علیه مسئولان برگزاری انجام و دستور پیگیری این شکایت نیز صادر شده است، اما باز هم ما از روند این شکایت اطلاعی نداریم و خبری تاکنون عنوان نشده است.
نظری گفت: در حال حاضر با اتفاقی که برای آرمان رخ داد، باشگاه‌های سطح شهر، اجازه برگزاری مسابقه ندارند و لازم است تا برای اخذ مجوزهای لازم، به هیئت و فدراسیون مراجعه کنند، اما اگر شکایت‌های خانواده آرمان پیگیری و رسیدگی نشود، هیچ بعید نیست که این قانون باز نادیده گرفته شود و اتفاقات مشابه حادث نشود.
آرمان غیاثی، کودک ۸ساله‌ای است که در مسابقات سنگ‌نوردی در استان اصفهان سقوط کرد، به گفته اعضای خانواده آرمان، اخبار متعددی از روند بهبودی حال او و مراحل قانونی شکایات این خانواده، در فضاهای مجازی به سرعت منتشر می‌شود که هیچ‌کدام مورد تایید این خانواده نیست.
کد مطلب: 116169
برچسب ها: سنگ‌نوردی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *