۰
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۳

در برنامه نود چه گذشت؟

فردوسی پور تصمیم داشت رویانیان و علی دایی را روی خط ارتباطی خود بیاورد تا آنها در رابطه با اتفاقات پیش آمده توضیحاتی را برای مخاطبان این برنامه ارائه دهند. اما سفر مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به خارج از کشور سبب شد این اتفاق به وقتی دیگر موکول شود.
برنامه نود دوشنبه شب بار دیگر طبق روال هر هفته خود روی آنتن شبکه سوم سیما رفت و به حاشیه های زیاد هفته گذشته فوتبال پرداخت.

البته قرار بود برنامه این هفته نود پرحاشیه تر از آنچه رقم خورد باشد اما سفر خارج محمد رویانیان از جمله دلایلی بود که باعث شد رسیدگی به دعوای علی دایی و محمد رویانیان به وقتی دیگر موکول شود.

امید ابراهیمی: قلعه نویی گفت ۱۰ سال دیگر هم حق نداری دریبل بزنی!
امید ابراهیمی ستاره این روزهای لیگ برتر که غایب بزرگ تیم ملی محسوب می شود به برنامه عادل فردوسی پور رفت.
امید ابراهیمی هافبک دفاعی سپاهان که یکی از بهترین های دو سال اخیر لیگ برتر محسوب می شود ، در برنامه ۹۰ از فوتبالش گفت. او که در نکا به دنیا آمده ، فوتبالش را از شهرداری این شهر شروع کرده و بعد به بانک ملی رفته در این باره گفت:« من رفتم بانک ملی تست دادم. سنم خیلی کم بود فکر کنم ۱۷ سالم بود.» عادل پرسید چند سال قبل و جواب امید ۶ سال قبل بود. عادل پرسید او چند ساله است و وقتی شنید امید می گوید ۲۵ سال دارد ، پرسید صغر سن داری؟ باید ۲۳ ساله می شدی! که البته ابراهیمی این اتهام را رد کرد! بعد از این او ادامه داد:« من در تهران پولی نمی گرفتم. ما در یک خوابگاه در جاده صالح آباد زندگی می کردیم . پولم را پدر و مادرم می دادند تا اینکه رفتم شهرداری بندر عباس . بعد هم امیر قلعه نویی و دستیارانش من را دیدند و پسندیدند . باورم نمی شد به تیمی بروم که این همه ستاره دارد. بعد از یک هفته قلعه نویی به من گفت اگر همین طور تمرین کنی می روی توی ترکیب و پای حرفش ایستاد. بعد هم در بازی ها ، در یکی از بازی ها که همه بزرگترهای تیم پنالتی نزدند ، من پنالتی زدم. اعتماد به نفس خوبی دارم. » او درباره تیم ملی هم گفت:« چند باری به اردو دعوت شدم اما خط خوردم . این بار آخر هم در اردو بودم اما کنار رفتم. ولی به هر حال نظر سرمربی است. مهم این بود که تیم ملی توانست برنده باشد. » او درباره بازی ایران و کره هم گفت:«من به اشکان دژاگه و قوچان نژاد تبریک می گویم آنها واقعا جنگیدند.»
او درباره سبک فوتبال بی تکنیکش گفت:« امیر قلعه نویی به من توصیه کرد فقط تک ضرب بازی کن. ۱۰ سال دیگر هم دیدمت نباید دریبل بزنی. » ابراهیمی خاطره ای هم درباره مردم روستای زرندین ، زادگاهش داشت:«مردم روستای ما از اقشار زحمتکش فوتبال مان هستند. بسیاری از آنها فکر کنم ۹۹ درصد مردان شهر ما از جمله پدر خودم راننده ماشین سنگین هستند.»
او کریم باقری ، حامد کاویانپور و ماسکرانو را الگوهای خود معرفی کرد.

رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان در نود
دوربین برنامه نود برای به تصویر کشیدن آخرین وضعیت زلزله زدگان ورزقان سری به این شهر زده و با مردم زلزله زده مصاحبه کرد.
مردم این منطقه از سرمای هوا و سختی زندگی در چادر سخن گفتند و از روند کند ساخت مسکن در این مناطق گلایه کردند.

گلایه تبریزی ها از قلعه نوعی
دوربین برنامه نود سراغ هواداران تراکتورسازی رفت تا از آنها درخصوص قلعه نوعی سوال کند.
اکثر هواداران تراکتور از قلعه نوعی به دلیل تنها گذاشتن تیم تراکتور ناراحت بودند اما علارقم مسائل به وجود از زحمات سرمربی سابق خود قدردانی کردند.

ماجراهاش تمام نشدنی انتخابات فارس
گویا ماجرای تخلفات صورت گرفته در انتخابات استان فارس پایان پذیر نیست و نکته جالب توجه بی توجهی مسئولان فوتبال کشور به این تخلفات است.
عادل فردوسی پور در برنامه این هفته نود یکی از کارشناسان جعل اسناد را روی خط برنامه آورد تا درخصوص نامه ها و امضاهای جعلی انتخابات فارس با وی گفتگو کند.
مجری برنامه نود خطاب به دبیر هیئت فوتبال استان فارس جمله معروف خود را این چنین مطرح کرد: «شما از آن دسته افرادی هستید که من می توانم از دست شما سرم را به روی میز بکوبم!»

تخلفات عجیب و غریب در انتخابات هیئت فوتبال کرمانشاه
هنوز ماجرای تخلفات صورت گرفته در انتخابات هیئت فوتبال استان فارس حل و فصل نشده که موضوع تخلفات عجیب و غریب استان کرمانشاه بار دیگر مطرح شد.
مجری برنامه نود اسنادی را منتشر کرد که نشان می داد انتخابات هیئت فوتبال استان کرمانشاه با حاشیه های بسیار و تخلفات گسترده صورت گرفته است.

رسیدگی به دعوای رویانیان و دایی ماند برای بعد
فردوسی پور تصمیم داشت رویانیان و علی دایی را روی خط ارتباطی خود بیاورد تا آنها در رابطه با اتفاقات پیش آمده توضیحاتی را برای مخاطبان این برنامه ارائه دهند. اما سفر مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به خارج از کشور سبب شد این اتفاق به وقتی دیگر موکول شود.

درگیری لفظی نماینده مجلس با مدیر عامل باشگاه
یکی دیگر از سوژه های برنامه نود به سرنوشت تیم بلاتکلیف گهر زاگرس اختصاص داشت، فردوسی پور با پیگیری های تلفنی خود قصد داشت موضوع انتقال این تیم را بررسی کند تا سرنوشت این تیم لیگ برتری روشن شود. در این برنامه نماینده شهر دورود و ازنا و همچنین مدیر عامل باشگاه گهر روی خط آمدند و با هم درگیری لفظی کوتاهی نیز پیدا کردند.

کد مطلب: 11617
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *