کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقال مصدومان اربعین به کشور

21 مهر 1398 ساعت 12:05

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انتقال ۲۱۸ زائر مصدوم اربعین از طریق هلال احمر به داخل کشور خبرداد.


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انتقال ۲۱۸ زائر مصدوم اربعین از طریق هلال احمر به داخل کشور خبرداد.

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: تا کنون ۲۱۸ نفر از زائران مراسم اربعین که در کشور عراق دچار مشکلات حاد شدند و به قید فوریت نیاز به ادامه درمان در داخل ایران داشتند بنابراین به وسیله آمبولانس و اتوبوس آمبولانس‌های هلال احمر به داخل کشور انتقال داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره جزئیات انتقال زائران مصدوم از کشور عراق به داخل کشوراظهارکرد: تا صبح امروز ۲۱۸ نفر از زائران مصدوم که دچار بیماری و یا براثر حوادث و تصادفات دچار تروما و شکستگی شده بودند و برای ادامه درمان نیاز بود که به داخل کشور منتقل شوند به وسیله آمبولانس‌های عراقی و آمبولانس و اتوبوس آمبولانس‌های هلال احمر ایران به مرز منتقل و از آنجا تحویل عوامل اورژانس و یا به بیمارستان اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: از تعداد ۲۱۸ مصدوم منتقل شده تا به امروز، ۱۴۲ مصدوم از مرز مهران، ۶۷ مصدوم از مرز شلمچه و ۹ مصدوم از مرز چذابه وارد کشور شده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمردر پایان گفت: ۷۶ نفر از زائران مصدوم به وسیله آمبولانس‌های عراقی و ۱۴۲ زائر مصدوم هم به وسیله آمبولانس و اتوبوس آمبولانس‌های هلال احمر ایران که در کشور عراق مستقر هستند، به داخل کشور منتقل شده‌اند.
 


کد مطلب: 116304

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/116304/انتقال-مصدومان-اربعین-کشور

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir