۰
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۶

مانکن و دل برترین های سریال های خانگی

سریال‌های ایرانی با سطح متفاوت و برتر نسبت به آثار چند سال اخیر به سینمای خانگی ایران جان تازه‌ای خواهند داد.
سریال‌های ایرانی با سطح متفاوت و برتر نسبت به آثار چند سال اخیر به سینمای خانگی ایران جان تازه‌ای خواهند داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تایم سیتی، بعد از اکران موفق سریال مانکن دانلود قانونی و دنبال کردن این سریال عاشقانه به یکی از علایق طرفداران سینمای ایران و شبکه خانگی تبدیل‌ شده است. داستانی که در مورد سریال مانکن منتشرشده است، می‌گوید: همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند… کاوه و همتا رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند.

از جمله بازیگران این سریال محبوب می‌توان به محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، فرزاد فرزین، نازنین بیاتی، امیرحسین آرمان، لیندا کیانی، حسین پاکدل، الهام پاوه‌نژاد، بهشاد شریفیان، نفیسه روشن، علی فرهنگی، رابعه مدنی، پانته‌آ کی قبادی اشاره کرد.

بعد از عملکرد خوب سریال مانکن عنوانی خیلی امیدوارکننده‌ای در راه است که می‌تواند این شبکه وابسته به آثار دیجیتال را رونق بیشتری دهد. دل سریال دیگری است که بسیار پرمحتوا خوانده می‌شود. کارگردانی سریال دل را منوچهر هادی بر عهده داشته است. سریال دل را با عنوان عاشقانه ۲ نیز می‌شناسند و ترکیب بسیار مشابهی نسبت به سریال عاشقانه دارد. با توجه به قرار داشتن در مراحل ساخت امکان دانلود سریال دل تایم سیتی هم‌اکنون وجود ندارد ولی پیش‌بینی می‌شود این سریال تا اواخر پاییز ۹۸ برای حضور در شبکه خانگی آماده شود.
بازیگران بزرگی همچون «نسرین مقانلو»، «کوروش تهامی»، «حامد بهداد»، «سعید راد»، «هومن سیدی»، «افسانه بایگان»، «مهراوه شریفی‌نیا»، «یکتا ناصر»، «مهدی کوشکی»، «بیژن امکانیان» و «سرکار خانم ساره بیات» در لیست این سریال حضور دارند.
کد مطلب: 116310
برچسب ها: سریال خانگی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *