کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برخی از سارقان المان‌ها پیمانکاران هستند

21 مهر 1398 ساعت 17:17

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری سارقان المان‌های شهری خبر داد و گفت: متاسفانه برخی از سارقان پیمانکاران شهرداری هستند.


رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری سارقان المان‌های شهری خبر داد و گفت: متاسفانه برخی از سارقان پیمانکاران شهرداری هستند.
به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی صبح امروز در حاشیه حضورش در صحن شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این که شهرداری و شورای شهر همکاری‌های مختلفی دارند گفت: متاسفانه سهم امنیت در بودجه‌های دوستان صفر است.
وی با بیان این که در بخش کلانتری‌ها، مدیریت شهری باید کمک می کرد افزود: ۱۱ سال است که مصوبه‌ای در این خصوص داریم و قرار بود تعداد کلانتری‌ها به ۲۰۰ کلانتری برسد و در گام اول ۴۰ کلانتری ساخته شود که نشد و نهایتا در هفته ناجا با کمک خیرین یک الی دو کلانتری را آغاز کردیم اما از طرف شهرداری اقدامی نشد.
وی با اشاره به حجم همکاری‌های پلیس و شهردرای گفت: روزانه ده‌ها و حتی صدها خدمت به شهرداری‌ها ارائه می‌شود و امیدواریم همکاری‌ها دو طرفه باشد چرا که در سایه امنیتی که پلیس ایجاد کرده، سایر دستگاه‌ها در کمال آرامش حرکت می‌کنند و امیدواریم بتوانیم با کمک شهرداری روند صعودی‌تری داشته باشیم.
رحیمی  در مورد گلایه اعضای شورا از وضعیت موتور سیکلت‌ها اظهار کرد: ما از انجام رفتارهای بدون مطالعه پرهیز می‌کنیم و بحث موتورسیکلت‌ها را سال‌های سال است که دنبال می‌کنیم و آن زمانی  که من در راهور تهران بودم نیز برنامه‌هایی داشتیم اما معتقدیم باید کار ریشه‌ای و عمیق شود تا شاهد تحول باشیم. به مردم قول می‌دهم که به زودی طرحی برای موتور سیکلت‌ها به مرحله اجرا درآید.
وی در مورد ارتباط پلیس و شهرداری با بیان این که ارتباطی پیوسته اما یک طرفه حاکم است ادامه داد: پلیس انواع و اقسام حمایت‌ها از شهرداری دارد اما از آن طرف اصلا کمک‌ها قابل ذکر نیست و یا حداقلی است.
رئیس پلیس تهران در مورد انهدام باند فروش سوالات کنکور نیز با بیان این که این دستگیریها در زمان کنکور بود اما رسانه‌ای نکردیم گفت: یک گروه بزرگ دست به دست هم داده و سعی در فروش سوالات کنکور داشتند و حتی پاسخ‌ها را نیز آماده کرده بودند که خوشبختانه همکاران ما در پلیس امنیت در تهران و برخی استان‌ها با هماهنگی وزارت علوم این باند را منهدم کردند.
رحیمی همچنین در مورد سرقت وسایل و تجهیزات شهری از جمله مجسمه‌ها، دیواره‌های صوتی و ...  نیز اظهار کرد: باند هشت نفره‌ای که اقدام به سرقت حدود ۴۴ تابلو ، تصویر و المان‌ شهری کرده بودند را منهدم کرده و کسانی که دیواره‌های صورتی را نیز ربوده بودند، دستگیر و منهدم شدند؛ باید اعلام کنم متاسفانه برخی از آنها از پیمانکاران شهری هستند.
وی در مورد ربایندگان سردیس‌های تهران با بیان این که وقتی سردیسی نصب می‌شود باید امکانات حفاظتی و مراقبتی آن نیز ایجاد شود گفت: به نتایج خوبی در این زمینه رسیده‌ایم و بعدا اعلام می‌کنیم.


کد مطلب: 116351

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/116351/برخی-سارقان-المان-ها-پیمانکاران-هستند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir