کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جمع‌آوری ۴۰۶ تن زباله در مرز مهران

21 مهر 1398 ساعت 21:04

رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران در مرز مهران از آمادگی کامل نیروهای خدمات رسان به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین خبر داد.


رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران در مرز مهران از آمادگی کامل نیروهای خدمات رسان به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، فریدون حیدری شهردار منطقه و رئیس ستاد اربعین حسینی (ع) شهرداری تهران در مرز مهران با اعلام جمع آوری ۴۰۶ تن زباله در محدوده مرزی مهران گفت: نیروهای خدمات رسان  شهرداری منطقه ۵ از تاریخ ۱۳ مهر ماه در محدوده مرزی مهران مستقر شده و در حال جمع آوری زباله، نظافت، نگهداشت سرویس بهداشتی، کمک به حفظ ایمنی زوار الحسین (ع) توسط آتش نشانی و ستاد مدیریت بحران در این محدوده هستند.
وی  با اشاره به محدوده ۱۲۴ هکتاری تحت پوشش منطقه ۵ در مرز مهران اعلام کرد: تنها روز گذشته ۷۰ تن زباله در محدوده شهر مهران تا بخشی از خاک عراق جمع آوری و تفکیک شد.
حیدری به فعالیت ۳۵۰ نیروی خدمات شهری از ۱۳ مهر ماه اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش چشمگیر زائران در سال جاری و بنا بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش از آغاز مراسم اربعین در ستاد اربعین حسینی (ع) منطقه ۵ از امروز ۱۰۰ نیروی خدمات شهری به جمع خادمان زائرین امام حسین (ع) در مرز مهران افزوده می‌شود.
وی همچنین به برگزاری جلسه‌ای در ستاد اربعین مرز مهران در استانداری ایلام اشاره کرد و گفت: با توجه به ضرورت دقت در نظافت و رفت و روب  مسیر زائران، صبح امروز دبیر ستاد اربعین حسینی مرز مهران از انبوه فعالیت‌های منطقه ۵ بازدید و از فعالیت خاص انجام شده قدردانی کرد.
رئیس ستاد اربعین حسینی همچنین از نگهداشت ۶۵۰ چشمه سرویس بهداشتی در محدوده مرزی مهران خبر داد و گفت: ۵۱۰ چشمه سرویس بهداشتی برای زوار در نظر گرفته شده بود که با توجه به افزایش جمعیت یک ساختمان با ۱۴۰ چشمه سرویس بهداشتی به این تعداد افزوده شد تا شاهد بهبود خدمت رسانی به زائران باشیم.
حیدری ادامه داد: هم اکنون ۲۰ پرسنل آتش نشانی شهرداری تهران با تجهیزات و خودروهای لازم در مرز مهران در کنار ستاد مدیریت بحران منطقه مستقر هستند تا به صورت مداوم ایمنی محدوده مرزی مهران را رصد کنند.
وی در پایان از ادامه عملیات نظافت، نگهداشت و حفظ ایمنی تا روز ۳۰ مهرماه در این محدوده خبر داد.


کد مطلب: 116364

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/116364/جمع-آوری-۴۰۶-تن-زباله-مرز-مهران

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir