۰
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۹

ایراد بزرگ لوکاکو از نظر زلاتان

زلاتان ایبراهیموویچ معتقد است روملو لوکاکو در بازی خود یک ایراد بزرگ دارد که در یونایتد نیز به او گوشزد کرده است.
زلاتان ایبراهیموویچ معتقد است روملو لوکاکو در بازی خود یک ایراد بزرگ دارد که در یونایتد نیز به او گوشزد کرده است.
به گزارش ایسنا و به نقل از یورواسپورت، زلاتان ایبراهیموویچ در یونایتد با روملو لوکاکو هم تیمی بود و در نهایت مهاجم سوئدی راهی لیگ آمریکا (MLS) شد و لوکاکو نیز از این فصل در اینتر بازی می کند. 
زلاتان ایبراهیموویچ درباره روملو لوکاکو مهاجم جدید اینتر گفت: لوکاکو مهاجم خوبی است و من معتقد هستم اینتر از خرید او سود خواهد کرد ولی او یک ایراد بزرگ از نظر من دارد و آن هم این است که کنترل اولیه توپ او مشکل دارد. من در یونایتد هم به او گفتم حاضرم باهات شرط ببندم که از ۲۰ توپی که برایت ارسال شود نتوانی کنترل اولیه خوبی داشته باشی البته او ترسید و این شرط را قبول نکرد. حالا خارج از شوخی باید بگویم که لوکاکو از نظر تاکتیکی در سطحی نیست که بتواند برای تیمش تاثیر داشته باشد ولی او مهاجم قدرتی است و می تواند خیلی به تیمش در این راه کمک کند.
اینتر در هفته هشتم لیگ ایتالیا باید در زمین ساسولو به میدان برود. شاگردان کونته بعد از شکست برابر یوونتوس صدر جدول را از دست دادند ولی هم‌چنان نزدیک‌ترین تعقب کننده به یوونتوس صدرنشینی هستند که دیشب (شنبه) بازی خودش رد لیگ را برد و توانست ۲ بر یک بولونیا را شکست دهد.
کد مطلب: 116736
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *