۰
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۹

هندبال هم به سرنوشت فوتبال دچار شد

تیم ملی هندبال کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ برابر بحرین شکست خورد.
تیم ملی هندبال کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ برابر بحرین شکست خورد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی هندبال کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله نخست مسابقات انتخابی المپیک 2020 برابر بحرین به میدان رفت و با نتیجه 29 بر 26 شکست خورد.
شاگردان حبیبی در نیمه اول با شکست 15 بر 13 به رختکن رفتند. ملی‌پوشان کشورمان در نیمه نخست بازی پایاپایی با حریف خود داشتند. در نیمه دوم بحرینی‌ها اختلاف امتیاز را به عدد 3 رساندند اما هندبالیست‌های کشورمان در دقیقه 49 بازی را به تساوی کشاندند. این دیدار در نهایت با برتری بحرینی‌ها به پایان رسید تا هندبال هم به سرنوشت فوتبال دچار و مغلوب بحرین شود.
تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین گام برابر کره جنوبی با نتیجه 28 بر 27 به پیروزی رسید. کویت آخرین حریف ایران در دور نخست این مسابقات خواهد بود این دیدار روز سه شنبه، 30 مهر ماه از ساعت 18:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.
میلاد قلندری،  محمدعلی قاسمی،  جلال کیانی، شاهو نصرتی،  وحید مسعودی،  مهرداد صمصامی،  الله کرم استکی، افشین صادقی،  مهران حسینی،  شهاب صادق زاده، مجتبی حیدرپور، امین کاظمی، محمد امین فرهادی، سلامان بربط، مجتبی کرمیان،  علی رحیمی، محمد سیاوشی، محسن باباصفری ترکیب تیم اعزامی ایران به قطر را تشکیل می دهند. علیرضا حبیبی به عنوان سرمربی، رسول دهقان مربی، مهدی اخوان سرپرستی و مرتضی ازقندی نیز به عنوان پزشک تیم را همراهی می‌کنند.
کد مطلب: 116806
برچسب ها: هندبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *