کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آتش‌بس کیانوش رستمی با فدراسیون

29 مهر 1398 ساعت 15:46

 «کیانوش رستمی» در مسابقه‌های گزینشی المپیک که در کشور «پرو» برگزار می‌شود زیر نظر یکی از مربیان تیم ملی وزنه خواهد زد.


 «کیانوش رستمی» در مسابقه‌های گزینشی المپیک که در کشور «پرو» برگزار می‌شود زیر نظر یکی از مربیان تیم ملی وزنه خواهد زد.
به گزارش ایرنا، مسابقه‌های وزنه‌برداری گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو هشتم تا دهم نوامبر (۱۷ تا ۲۰ آبان) در کشور پرو برگزار می‌شود.   «علی جباری» یکی از مربیان تیم ملی قرار است «کیانوش رستمی» را در این رقابت‌ها، همراهی کند.
«علی جباری» در این زمینه روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هنوز به صورت قطعی نمی‌توانم حضورم را در کنار رستمی تایید کنم اما این مساله را نیز تکذیب نمی‌کنم. فردا با مسوولان فدراسیون جلسه دارم و پس از آن تکلیف مشخص می‌شود.
پیش از این رستمی به بهانه‌های مختلف از حضور مربی ایرانی در کنار خود سرباز می‌زد و همیشه برادرش به عنوان مربی در کنارش حضور داشت.  
رستمی پس از اوت کردن وزنه‌ها در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۱۹ جهان در شرایط سختی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار گرفته است. این مساله کار او را برای حضور در جمع مدعیان اعزام به المپیک توکیو ۲۰۲۰ سخت کرده است.
رستمی ملی‌پوش دسته ۹۶ کیلوگرم است که سابقه قهرمانی جهان و المپیک را در کارنامه دارد. وی همچنین در المپیک ۲۰۱۲ لندن مدال نقره را به گردن آویخت. رستمی پیش از ریو ۲۰۱۶ با فدراسیون به مشکل برخورده بود اما پس از کسب مدال طلا المپیک ۲۰۱۶ «ریو» راه خود را از فدراسیون جدا کرد.
وی با حضور در دسته ۹۶ کیلوگرم زمینه را برای اوت کردن وزنه‌ها فراهم کرد. او در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷، بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و قهرمانی جهان ۲۰۱۹ ناکام محض بود.
در این دسته «سهراب مرادی» دیگر ملی‌پوش ایران باید تا چند روز دیگر در رقابت‌های گزینشی المپیک در کشور سوئیس شرکت کند. مرادی که با مصدومیت رقابت‌های قهرمانی جهان در تایلند را از دست داده بود ناگزیر به وزنه‌زدن در سوئیس است در غیر این صورت وی نیز به مانند «سعید علی‌حسینی» از کاروان اعزامی ایران به توکیو ۲۰۲۰ جا خواهد ماند.


کد مطلب: 116856

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/116856/آتش-بس-کیانوش-رستمی-فدراسیون

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir