کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمین‌خواری ۸ میلیاردی در کنگان

29 مهر 1398 ساعت 22:04

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۸ میلیارد ریال در شهرستان کنگان در استان بوشهر خبر داد.


جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۸ میلیارد ریال در شهرستان کنگان در استان بوشهر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی پلیس بوشهر، سرهنگ حیدر سوسنی درباره جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت نماینده حقوقی اداره راه و شهرسازی شهرستان کنگان مبنی بر اینکه شخصی ۴۰۰ متر مربع از اراضی دولت متعلق به آن اداره را تصرف کرده و به فروش رسانده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: با رصد اطلاعاتی و تحقیقات میدانی بررسی لازم انجام شد و پس از جمع آوری مدارک و مستندات مشخص شد موضوع صحت داشته و فرد مورد نظر اقدام به تصرف و فروش ۴۰۰ متر مربع از اراضی متعلق به اداره راه و شهرسازی کرده است.
جانشین فرمانده انتظامی بوشهر با بیان اینکه پس از تکمیل تحقیقات متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناس مربوطه ارزش زمین تصرف شده ۸ میلیارد ریال برآورد شده است.
سرهنگ سوسنی ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با پدیده زمین خواری خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از وقوع چنین پدیده ای و اطمینان از صحت آن، مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.


کد مطلب: 116879

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/116879/زمین-خواری-۸-میلیاردی-کنگان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir