کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرواز تاکسی پرنده در سنگاپور

1 آبان 1398 ساعت 16:35

شرکت آلمانی "ولوکوپتر"(Volocopter) با دیگر با به پرواز در آوردن یک تاکسی هوایی ۱۸ ملخه حضور خود را در سنگاپور تقویت کرد.


شرکت آلمانی "ولوکوپتر"(Volocopter) با دیگر با به پرواز در آوردن یک تاکسی هوایی ۱۸ ملخه حضور خود را در سنگاپور تقویت کرد.
به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، شرکت آلمانی "ولوکوپتر" تاکسی هوایی(هواگرد) خود را که مجهز به ۱۸ روتور بود روز گذشته بر فراز جزیره  "مارینا بی"(Marina Bay) سنگاپور به پرواز درآورد.
شرکت آلمانی "ولوکوپتر" ادعا می‌کند این پیشرفته‌ترین هواگردی است که توسعه داده شده است. شرکت ولوکوپتر شروع فعالیت خود در آلمان را در سال ۲۰۱۳ آغاز کرد و اواخر سال گذشته دفتر خود را در سنگاپور افتتاح کرد و روز گذشته نیز از تاکسی هوایی خود رونمایی کرد.
هواگرد جدیدی که آنها توسعه داده‌اند با هر بار شارژ می‌تواند مسافتی حدود ۲۱ مایل(۳۳.۷ کیلومتر) را با سرعت ۱۱۰ کیلومتر در ساعت طی کند و توان حمل دو فرد را نیز دارد.
با این حال ، پیش از آغاز استفاده از این تاکسی هوایی، این شرکت قصد دارد باز هم آزمایشاتی انجام دهد تا از ایمنی این هواگرد اطمینان حاصل کند.
روز گذشته این شرکت موفق شد تا این هواگرد که "Volocopter ۲X" نام داشت را بر فراز مارینا بی سنگاپور با متوسط ​​ارتفاع ۴۰ متر از سطح زمین به مدت ۲.۵ دقیقه به پرواز درآورد.


کد مطلب: 117029

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/117029/پرواز-تاکسی-پرنده-سنگاپور

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir