۰
شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۳

آغاز ثبت‌نام نمایشگاه اسباب‌بازی

دبیرخانه‌ پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از علاقه‌مندان به شرکت در نمایشگاه تخصصی دستاوردهای اسباب‌بازی ایرانی دعوت کرد برای ثبت‌نام اینترنی اقدام کنند.
دبیرخانه‌ پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از علاقه‌مندان به شرکت در نمایشگاه تخصصی دستاوردهای اسباب‌بازی ایرانی دعوت کرد برای ثبت‌نام اینترنی اقدام کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند برای شرکت در نمایشگاه تخصصی از ۴ تا ۲۵ آبان ۱۳۹۸ با مراجعه به تارنمای انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی به نشانی http://irantoyfestival.ir فرم پیش‌ثبت‌نام  شرکت در این رویداد را تکمیل کنند.
بر اساس این فراخوان، پس از پیش‌ثبت‌نام و تایید از سوی کمیته نمایشگاه تخصصی، متقاضیان شرکت در این بخش از اول تا دهم آذر باید نسبت به ثبت‌نام نهایی اقدام کنند تا میزان فضای فیزیکی لازم برای هر تولیدکننده در نمایشگاه مشخص شود.
در عین حال تولیدکنندگانی که دست کم یک مجوز تولید یا گواهی ثبت محصول از شورای نظارت بر اسباب‌بازی دریافت کرده و یا در انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی عضویت داشته باشند، از تخفیف برخوردار خواهند شد.
بر اساس اعلام دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، تمامی اطلاعات مورد نیاز برای انجام مراحل پیش ثبت‌نام و ثبت‌نام نهایی در تارنمای انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی قرار گرفته و در صورت نیاز به آگاهی بیشتر و پاسخ‌گویی به هرگونه ابهام درباره نمایشگاه تخصصی و بازار جشنواره شماره تلفن ۰۹۱۲۳۸۹۰۴۱۰ اختصاص یافته است.
نمایشگاه تخصصی اسباب‌بازی بدون فروش محصولات برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند در این بخش تنها تولیدات و مجموعه‌های خود را معرفی ‌کنند.
در عین حال بخش فروش محصولات در سالن سرای فیروزه، در مجموعه مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود و تولیدکنندگان می‌توانند محصولات خود را برای فروش به فروشگاه جشنواره تحویل دهند تا در فضایی به مساحت حدود ۷۰۰ مترمربع به فروش برسد.
بر همین اساس معرفی توانمندی‌های صنعت اسباب‌بازی ایران و تولیدکنندگان این حوزه، گردهمایی فعالان بخش‌های مختلف این صنعت و ارائه توانایی‌ها و دستاوردهای صنعت اسباب‌بازی ایران، معرفی ایده‌ها، طرح‌ها و نمونه‌ها به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران و ایجاد زمینه توسعه صنعت اسباب‌بازی و تلاش برای ارتقای سهم این صنعت در بازار کشور از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان شده است.
پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، شورای نظارت بر اسباب‌بازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با شعار «تمرین زندگی» از ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ در محل مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌ هنری کانون تهران برگزار می‌شود.
کد مطلب: 117153
برچسب ها: نمایشگاه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *