۰
چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۶

جنجال قوچان نژاد در ليگ بلژيك !

همانگونه كه انتظار مي‌رفت موقعيت بازی رضا قوچان‌نژاد بعد از حضور در اردوي ۱۰ روزه تيم ملي و نمايش قابل قبولي كه در برابر كره جنوبي بروز داد، مثل اغلب لژيونرهاي سابق ايران در تيم سنت تروئيدن بلژيك به خطر افتاده است
تابناک: قوچان نژاد بعد از انجام اولين بازي ملي خود به بلژيك رفت تا در ليگ دسته دوم فوتبال اين كشور با پيراهن سنت تروئيدن به ميدان برود اما با تصميم سرمربي اين تيم نيمكت‌نشين شد و مجالي براي بازي كردن پيدا نكرد.

سرمربي سنت تروئيدن در حالي دستور نيمكت‌نشيني مهاجم ايراني را صادر كرد كه او در ۲۱ بازي ۱۱ گل براي تيمش به ثمر رسانده و قرار است از فصل بعد با پيراهن تيم مطرح استاندارد ليژ به ميدان برود. بعد از اين ماجراها قوچان نژاد كه معمولا به عنوان يك بازيكن بي‌سر و صدا شناخته مي‌شود در دسته دوم ليگ بلژيك خبرساز شد.

در حالي‌كه سنت تروئيدن با نتيجه ۳ بر صفر از مولن بیک پيش بود، سرمربي اين تيم در دقيقه ۸۷ از قوچان نژاد خواست خودش را گرم كند و براي بازي كردن آماده باشد اما مهاجم ايراني از پذيرفتن چنين دستوري امتناع كرد تا برای دقایقی نیمکت این تیم به هم بریزد. بلافاصله بعد از بازی سرمربي تيم به اين ماجرا واكنش نشان داد و در توضيح رفتار قوچان نژاد به خبرنگاران گفت: «دل رضا دیگر با تیم ما نیست. او از نیم فصل به استاندارد لیژ می‌رود و از وقتی قراردادش را بسته دیگر دل به تمرینات ما نمی‌دهد!»
کد مطلب: 11733
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *