۰
پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۴

سرقت عجیب خدمتکار زن

خدمتکار ۵۰ ساله‌ای که پس از سرقت از آپارتمانی در سعادت آباد، خانه را هم به آتش کشیده بود، دستگیر شد.
خدمتکار ۵۰ ساله‌ای که پس از سرقت از آپارتمانی در سعادت آباد، خانه را هم به آتش کشیده بود، دستگیر شد.
به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۲۰:۳۰  شب گذشته خبر وقوع آتش سوزی در آپارتمانی در محله سعادت آباد از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران کلانتری شهرک غرب اطلاع داده شد که در پی آن ماموران در محل حاضر و مشاهده کردند که ۸۰ درصد آپارتمانی در حریق سوخته است.
با اطفای حریق از سوی آتش نشانی، مالک آپارتمان نیز شناسایی و در تحقیقات اولیه مشخص شد که مقادیری طلا و جواهر به ارزش ۵۰ میلیون تومان نیز از خانه به سرقت رفته است که همین موضوع شک ماموران را در عمدی بودن حریق برانگیخت.
همزمان با انجام تحقیقات پلیسی، مشخص شد که خانم و آقایی با در دست داشتن کلید آپارتمان به راحتی وارد ساختمان شده و پس از سرقت طلاجات به همراه یکدیگر از محل فرار کرده‌اند که در همین راستا نیز اولین مظنون پرونده که زنی ۵۰ ساله و پرستار کودک مالباخته بود، شناسایی و با دستور قضائی دستگیر و به مقر پلیسی منتقل شد.
متهم در تحقیقات پلیسی ابتدا منکر هرگونه سرقت شد، اما با مشاهده تصاویر به دست آمده از دوربین مداربسته سرانجام لب به اعتراف باز کرد و گفت: پرستار کودک خردسال صاحبخانه هستم و از وضع مالی خوبشان خبر داشتم. تصمیم داشتم دست به سرقت بزنم تا اینکه بالاخره آن را اجرایی کردم و  با در دست داشتن کلید آپارتمان به همراه همدستم که مردی میانسال است، وارد ساختمان شدم و پس از سرقت طلاهای مالباخته، برای اینکه ردپایی از ما بر جا نماند، تصمیم گرفتم که آپارتمان را به آتش بکشم.
با اعترافات متهم  محل اختفای مقداری از طلاها کشف و مشخص شد که باقی طلاها در اختیار همدست متهم است که تحقیقات برای دستگیری این فرد نیز در حال انجام است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.
کد مطلب: 117802
برچسب ها: سرقت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *