۰
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۸

انتخاب پتروشیمی ارومیه بعنوان واحد نمونه

تندیس واحد نمونه کیفی استانی از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان آذربایجان غربی به پتروشیمی ارومیه اهداء شد. 
انتخاب پتروشیمی ارومیه بعنوان واحد نمونه
تندیس واحد نمونه کیفی استانی از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان آذربایجان غربی به پتروشیمی ارومیه اهداء شد. 
در مراسم انتخاب واحدهاي نمونه استاني در آذربایجان غربی که 18 آبانماه در سالن استانداری با حضور معاون استاندارد در امور اقتصادی، مدیر کا استاندارد استان ، مديران کنترل کيفي وهمچنين منتخبين استاني و نمونه استاندارد برگزار شد ، از سوي اداره کل استاندارد استان آذربایجان غربی، تندیس شرکت برتر در کسب «واحد نمونه کيفي استانی» به پتروشیمی ارومیه اختصاص يافت و از اقدامات اين شرکت در اين راستا تجليل شد. 
مدیرعامل پتروشیمی ارومیه با تأكيد براينكه استاندارد هيچگاه سقف نيست بلكه حداقل‌هايي است كه اگر محصولي كمتر از آن باشد نبايد به توليد آن ادامه داد، گفت: پتروشیمی ارومیه استانداردهايي را فراتر از استانداردهاي ملي براي خود هدف‌گذاري کرده و به استانداردهاي ملي اكتفا نمي‌كند و تلاش اين است كه بتوانند كالايي در سطح استانداردهاي بين‌المللي توليد كنند. 
دلجوان با بيان اينکه امسال طبق فرمايشات مقام معظم رهبري سال رونق ملی است ، بنابراين نقش استاندارد در اجراي رونق تولید، تحقق و موفقیت آن بسيار مهم و اساسي است. 
مدیرعامل پتروشیمی ارومیه گفت : استانداردها کمک مي کنند تا ما بتوانيم در دنياي رقابتي که بسيار هم سخت و فشرده است سر پا بمانيم و به فعاليت اقتصادي خودمان با انگيزه ي بيشتري ادامه بدهيم و براي پايداري در اين دنياي پر رقابت ، چاره‌اي جز اين نداريم که سطح استانداردها را تا سطح ممکن بالا ببريم و در اين زمينه سعي کنيم هميشه به روز باشيم . 
وي در ادامه با اشاره به اقدامات پتروشیمی ارومیه در خصوص کسب اين موفقيت گفت: توليد و عرضه محصولات طبق مشخصات فني و کيفي و منطبق با استانداردهاي بين المللي به بازارهاي داخلي و برخورداري از رويه‌هاي نظام‌مند در رسيدگي به شکايات و بازخوردهاي دريافتي از مشتريان و....باعث شده است در حوزه‌هاي مختلف مرتبط با استاندارد وکيفيت به این برتری دست یابد.  
هر ساله همزمان با روز جهانی استاندارد علاوه بر واحدهای کشوری، تولیدکنندگان در هر استان نیز معرفی می‌شوند.
کد مطلب: 117887
برچسب ها: ارومیه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *