۰
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۱۱
قاسمی‌پور:

به خاطر شکست از تمام مردم عذرخواهی می‌کنم

بوکسور تیم ملی ایران گفت: برای کسب بهترین نتیجه تمام تلاشم را کردم، اما نتوانستم نتیجه بگیرم به همین دلیل از تمام مردم کشور عذرخواهی می‌کنم.
 امین قاسمی‌پور پس از شکست مقابل حریف ونزوئلایی خود در جمع خبرنگاران گفت: امشب نهایت تلاشم را کردم، اما نتوانستم نتیجه بگیرم. از مردم کشورم عذرخواهی می‌کنم. راند سوم به بازی برگشتم اما شرایط طوری بود که در دو راند اول بازی را از دست داده بودم تا به خودم آمدم دیگر دیر شده بود.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر تجربه در المپیک برای کسب مدال نقش دارد گفت: به هر حال میدان المپیک میدان بسیار بزرگی است و تجربه نقش بسزایی در کسب مدال و نتیجه دارد. متاسفانه امشب تمام زحماتم به باد رفت.

بوکسور المپیکی تیم ملی ایران در پاسخ به این سئوال که فاصله بوکس ایران برای رسیدن به مدال المپیک چقدر است خاطر نشان کرد: با توجه به بضاعتی که ما در ایران داریم فاصله بسیار زیاد است. در ایران به بوکس توجه زیادی نمی‌شود و مدتی است که به این ورزش اهمیت داده می‌شود. تفاوت ما با تیم‌های مدعی قهرمانی این است که آنها نگاه حریفه‌ای به این ورزش دارند و همین نگاه‌ها باعث شده تا ما با آنها خیلی فاصله داشته باشیم.
کد مطلب: 1181
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *