'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> دادگستری برای ساخت مسکن کوه را صاف کرد - مردم سالاری آنلاين
۱
۰
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۵

دادگستری برای ساخت مسکن کوه را صاف کرد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: دادگستری برای ساخت مسکن در بومهن کوه را صاف کرده و به هر نفر یک هزار متر زمین داده است اما فرهنگیان در شهر پردیس مسکن ندارند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: دادگستری برای ساخت مسکن در بومهن کوه را صاف کرده و به هر نفر یک هزار متر زمین داده است اما فرهنگیان در شهر پردیس مسکن ندارند.
به گزارش ایرنا، مصطفی حسنوند عصر سه شنبه در نشست آموزش و پرورش استان که در شهر پردیس و با حضور شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران، محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران در شهر پردیس برگزار شد اظهار داشت: ۳۶ هزار دانش‌آموز در ۱۰۸ مدرسه، برخی به صورت دو شیفت و پر تراکم تحصیل می کنند.
وی با بیان اینکه مصوبه قبلی شورای آموزش و پرورش برای ساخت ۳۰ باب فضای تجاری در مدارس هنوز اجرایی نشده، خاطر نشان کرد: بعد از تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس به متقاضیان  با کمبود فضای آموزشی مواجه خواهیم شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش در ادامه عنوان کرد: تاکنون ۱۴۸ قطعه آموزشی احصا شده و اسناد مالکیت منتقل خواهد شد اما عدم واریز وجوه حاصل از فروش زمین‌های آموزشی باعث بروز مشکلاتی برای اداره آموزش و پرورش شده است.
حسنوند ادامه داد: ساخت پنج مدرسه ۱۲ کلاسه در فازهای ۱ تا ۴ پردیس در ۱۶ مردادماه ۹۸ به تصویب رسیده اما هنوز ساخته نشدند.
وی در ادامه عنوان کرد: ۸۰۰ میلیون تومان بابت هزینه تردد معلمان از پردیس به تهران به پیمانکاران بدهکاریم و معلمان برای تردد خود مشکل دارند.
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: هزینه سرویس معلمان در هیچ استانی تعریف نشده  است سالانه برای کل استان تهران ۱۰ میلیارد تومان بابت هزینه سرویس اختصاص یافته و از سال گذشته ۶ میلیارد تومان بدهکار هستیم.
محمد صیدلو گفت: شهرهای جدید پردیس و پرند مشکل تعادل در زیر ساخت دارند و اگر به آنها توجه نکنیم مشکلات جدی پیش رو خواهیم داشت.
وی افزود: شورای شهر و شهرداری پردیس تردد معلمان را در داخل شهر مهیا کردند اما در چشم‌انداز آینده باید بخشی از ساخت و سازها به احداث شهرک فرهنگیان اختصاص یابد تا مشکل تردد رفع شوند.
امام جمعه پردیس در این نشست اظهار داشت:در گام دوم انقلاب آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و باید این دستگاه مهم از حاشیه به متن منتقل شود.
حجت الاسلام حسین توسلی در ادامه عنوان کرد: ما در پردیس مشکلات زیادی داریم و برای رفع چالش‌های موجود مسئولین شهرستان به جد پی‌گیر باشند.
وی افزود: شهر پردیس در ۳۳ سالگی انقلاب ساخته شد و اکنون سی  و سه سال از سایر شهرستان‌ها عقب تر و مستحق کمک مسئولان است.
امام جمعه پردیس با اشاره به تراکم جمعیتی شهر پردیس گفت: نرخ رشد جمعیتی پردیس در کشور رتبه اول را دارد و برای رفع مشکل تردد معلمان باید برنامه ریزی کنیم تا طی سه سال آینده نیروهای بومی جایگزین ۷۶۰ نفر از معلمان تهرانی بشوند.
رئیس شورای اسلامی شهرستان پردیس با اشاره به فروش غیر قانونی سه قطعه زمین با متراژ ۴ هزار متر و کاربری آموزشی توسط شهرداری بومهن اظهار داشت: هشت ماه پیش این اقدام صورت گرفته و برای رفع مشکل کمبود مدرسه در شهر بومهن هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
محمد قانبیلی گفت: مدارس بومهن دو شیفته و پرتراکم اداره می‌شود و زمین آموزشی محدودی داریم و به همین دلیل موضوع  فضای آموزشی پردیس و بومهن باید جداگانه بررسی شود.
شهرستان پردیس با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
کد مطلب: 118161
برچسب ها: مسکن
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


سالم
Iran, Islamic Republic of
دادگستری کارخوبی کرده که کوه رو صاف کرده خب عزیزم شما هم یک رشته کوه را صاف کن وبده به همکارات. اصلا" کوه میخایم چه کار؟