۰
يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

آمار خسارات وارده به اورژانس تهران

رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، آمار خسارات وارده به اورژانس تهران در حوادث روز گذشته در پایتخت را اعلام کرد.
رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، آمار خسارات وارده به اورژانس تهران در حوادث روز گذشته در پایتخت را اعلام کرد.
در پی برخی حوادث و ناآرامی‌های روز گذشته که طی آن عده‌ای اموال عمومی را تخریب کرده و باعث اخلال در سطح شهر شدند، دکتر کیانوش جهانپور  در توضیح آمار خسارات وارده به اورژانس تهران تا ساعت ۱۲ امروز، به خبرنگار ایسنا گفت: در خلال ارایه خدمات، متاسفانه از سوی آشوبگران ۴۵ دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی و عملیاتی آسیب کلی و جدی دیده‌اند؛ به نحوی که ۱۰ دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودروی پشتیبانی به کلی از چرخه عملیات خارج شده‌اند.
وی همچنین ضمن ابراز تاسف از آسیب به تجهیزات پزشکی و غارت این لوازم و تجهیزات در جریان حوادث 24 ساعت گذشته، گفت: متاسفانه ۲۰ دستگاه AED و ۱۸ دستگاه ونتیلاتور و ۱۵ دستگاه تله مدیسین آسیب دیدند و دو پایگاه اورژانس نیز غارت و تخریب شدند.
رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت با ابراز تاسف از « ضرب و شتم و آسیب جرحی چهار تن از تکنسین‌ها و پرسنل فوریت‌های پزشکی از سوی آشوبگران درحین امدادرسانی و خدمت‌رسانی» خبر داد و در عین حال گفت که توان عملیاتی اورژانس تهران از ۲۲۷ کد به ۳۷۴ کد با استفاده از نیروهای خارج از شیفت و نیروهای ستاد در تهران افزایش یافته است.
کد مطلب: 118382
برچسب ها: اورژانس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *