۰
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۶

آغاز نمک‌پاشی و محلول‌پاشی معابر تهران

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: به تمام مناطق ٢٢گانه شهرداری تهران اعلام کردیم تا کار نمک پاشی و محلول پاشی معابر را آغاز کنند.
مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران گفت: به تمام مناطق ٢٢گانه شهرداری تهران اعلام کردیم تا کار نمک پاشی و محلول پاشی معابر را آغاز کنند.
به گزارش ایسنا، اصغر عطایی با اشاره به اعلامیه سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا و کاهش دما تا پایان هفته در پایتخت اظهار کرد: به دنبال اعلام این موضوع در پیامی واحد به تمام مناطق ٢٢گانه شهرداری تهران اعلام کردیم تا کار نمک پاشی و محلول پاشی معابر را آغاز کنند. 
عطایی با اشاره به اعلامیه سازمان هواشناسی مبنی بر آغاز بارش برف از فردا عنوان کرد: این بارش‌ها از فردا تا قبل از ظهر روز سه شنبه و به شدت گذشته ادامه دار خواهد بود، به همین منظور تمام تجهیزات لازم در نقاط حساس و برف گیر به همراه دستگاه‌های محلول و نمک پاشی مستقر خواهند شد. 
به گفته او، علاوه بر اجرای دستورالعمل ابتدایی تا پایان هفته نمک و محلول پاشی معابر شهر تهران در دستور کار است. 
او ادامه داد: محورهای شهر تهران با اولویت بزرگراه‌ها، اتوبان ها، معابر اصلی، میادین، تقاطعها و محلههای پر رفت و آمد محلول و نمک پاشی می‌شوند. 
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه به نواحی اعلام شده تا نسبت به برف روبی در عمق محلات ورود کنند، گفت: در این دستورالعمل برف روبی معابر کم عرض نیز در دستور کار قرار می گیرد. 
کد مطلب: 118406
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *