۰
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۸

از زمین باتلاقی تا بی‌هوشی بازیکنان!

سرمربی قشقایی شیراز می‌گوید شرایط زمین برای برگزاری بازی تیمش مقابل رایکای بابل فراهم نبوده اما مسئولان بازی اصرار داشتند این بازی ادامه پیدا کند.
سرمربی قشقایی شیراز می‌گوید شرایط زمین برای برگزاری بازی تیمش مقابل رایکای بابل فراهم نبوده اما مسئولان بازی اصرار داشتند این بازی ادامه پیدا کند.
مهدی فروردین، سرمربی قشقایی شیراز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست تیمش مقابل رایکای بابل در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک گفت: از نظر کیفیت فوتبال نمی‌توان درباره این بازی صحبت کرد چون به هیچ عنوان شرایط برگزاری مسابقه وجود نداشت. زمین به نوعی باتلاقی بود و راه رفتن در چنین زمینی سخت بود. من نمی‌دانم ناظر بازی چه اصراری داشت که این بازی برگزار شود. هر لحظه امکان داشت شرایط بازی طوری پیش رود که به کار به قیمت جان یک بازیکن تمام شود.
او ادامه داد:‌ در یکی از صحنه‌های بازی،‌ جواد شفیعی و جواد عباسی بازیکن تیم رایکا و تیم ما با یکدیگر برخورد داشتند و بی‌هوش شدند. لحظه‌ای که این اتفاق افتاد، نیروی کار بلدی نبود که بتواند شرایط این بازیکنان مصدوم را مدیریت کند. یعنی افرادی که در اورژانس بودند و پزشکان ورزشگاه، شرایط بهبود بازیکنان را نداشتند. کار به جایی رسید که بازیکنان زمین دست به اقدام شدند به سراغ بازیکنان رفتند. در نهایت با آمدن دو اورژانس بازیکنان به بیمارستان رفتند.
سرمربی قشقایی شیراز در ادامه اضافه کرد: بعد از مصدومیت بازیکنان، بازی بدون توجه ناظر و اورژانس ادامه پیدا کرد. در زمین خطرناک و جو ملتهب،‌ چطور می‌شود بازی را ادامه داد؟ من چند بار گفتم با این شرایط و بدون حضور اورژانس نباید بازی ادامه پیدا کند و مسئولان بازی ادعا داشتند که بیمارستان نزدیک است و اگر اتفاقی پیش آمد سریع اقدام می‌کنیم. من هر لحظه احتمال می‌دادم که یک اتفاق بد یا برخورد سنگین پیش بیاید چون کنترل بازیکنان دست خودشان نبود. لغزندگی و پر آب بودن زمین بر جریان مسابقه غالب شده بود اما این مسائل برای کسی مهم نبود. بازیکنی که شاید آینده فوتبال ملی باشد و در زمین حضور دارد، داور و ناظر بازی از آن می‌گذرد.
فروردین درباره داور بازی گفت: من فکر می‌کنم داور برای قضاوت این دیدار نیامده بود بلکه آمده بود که سر و ته این بازی را هم بیاورد. او خواست که این بازی را به هر نحوی که هست، تمام کند تا یک روز بیشتر در شهر غریب نماند. پنالتی که این داور علیه ما گرفت به هیچ عنوان پنالتی نبود و همچنین از پنالتی آشکاری که گرفت، چشم‌پوشی کرد اما کمک‌داورهای این بازی عملکرد خوبی داشتند و کیفیت خوبی برخوردار بودند.
او خاطرنشان کرد:‌ ما باید از فوتبال لذت ببریم. تماشاگران بابل از شدت باران نتوانستند به استادیوم بیاید. بازیکن نگران بود که چه اتفاقی برایش خواهد افتاد. من دست بازیکنان را می‌بوسم که در چنین شرایطی بازی کردند. تیم ما در این مسابقه مردانه بازی کرد. ما یک هفته تیم‌مان یک هفته به خاطر بازی‌های خارج از خانه بیرون از شهر خودمان بود و با توجه به هزینه‌ای که کرده بودیم، با این شرایط می‌شد یک روز دیگر هم در بابل بمانیم اما نمی‌دانم ناظر بازی چه اصراری داشت تا بازی حتما برگزار شود.
سرمربی قشقایی شیراز درباره وضعیت جواد عباسی بازیکن مصدوم تیمش گفت:‌ او سرش چند بخیه خورده است و تا الان شرایط بهتری پیدا کرده است. سلامتی این بازیکن در خطر بود و خدایی نکرده اگر اتفاق بدتری می‌افتاد چه کسی پاسخگو بود؟ وقتی اورژانس محل بازی را ترک می‌کنند، مشخص است که افراد از قوانین اطلاعات درستی ندارند. شاید می‌خواستند بازی به شب نخورد و چون پخش زنده داشتند می‌خواستند مسابقه بدون توقف ادامه پیدا کند.
مهدی فروردین در ادامه افزود: من حتی به هادی شکوری گوشزد کردم که ما مربی‌ها رسالتی داریم که سلامتی بازیکنان در الویت است و می‌توانیم با توافق هر دو تیم بازی را لغو کنیم. اما ایشان گفت من تحت فشار هستم و بازی بعدی ما خارج از خانه می‌افتد و از هر نظر او هم دیدگاه خودش را داشت.
او در پایان درباره شرایط تیمش گفت: ما از سه بازی گذشته خود امتیازات خوبی گرفتیم. ما علم و ادب تبریز را در خانه بردیم اما در این بازی عیار تیم ما مشخص نشد. در کل از تیمم راضی هستم و برای هر حریفی می‌تواند دردسرساز شود. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم عملکرد خوب خود را ادامه دهیم.
کد مطلب: 118410
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *