۰
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۲

پرداخت مبالغ حمایت معیشتی به خانوارها ازامشب

مرحله نخست پرداخت مبالغ حمایت معیشتی به خانوارهای ایرانی امشب انجام می‌شود که براساس اعلام رئیس جمهوری سه مرحله ۲۰ میلیون نفری را شامل خواهد شد.
مرحله نخست پرداخت مبالغ حمایت معیشتی به خانوارهای ایرانی امشب انجام می‌شود که براساس اعلام رئیس جمهوری سه مرحله ۲۰ میلیون نفری را شامل خواهد شد.
قرار است مبالغ حمایت معیشتی در  سه مرحله واریز شود که مرحله نخست در ۲۷ آبان (امشب)، مرحله دوم در ۳۰ آبان (پنجشنبه) و مرحله سوم در ۲ آذر (شنبه) پرداخت می‌شود.

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد:  هر کدام از این مرحله ها از ۲۰ میلیون نفر حمایت معیشتی انجام می‌شود که در مجموع شامل ۶۰ میلیون نفر (۱۸ میلیون خانوار) خواهد شد.

کارگران، کارمندان، معلمان، روستاییان و عشایر، مستمری بگیران، مددجویان کمیته امداد، مددجویان بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان و اقشار کم درآمد از گروه‌هایی به حساب می آیند که بسته‌های حمایتی به آنها پرداخت می‌شود.

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان برنامه و بودجه پیش از این، زمان نخستین مرحله واریز این طرح حمایت معیشتی را حداکثر تا ۱۰روز آینده اعلام کرده بود.

«محمد باقر نوبخت» با اشاره به شمول بیش از ۶۰ میلیون نفر ایرانی از طرح حمایتی دولت برای جبران افزایش قیمت بنزین، گفته بود: طرح حمایت معیشتی و اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین در چارچوب اجرای مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه اجرا می شود.

وی درباره جزییات طرح حمایتی دولت برای جبران افزایش قیمت بنزین، گفته بود: شرط رئیس جمهوری برای اجرای طرح حمایت معیشتی و اصلاح قیمت بنزین، این بود که همه منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین به مردم پرداخت شود.

نوبخت اعلام کرد: میزان پرداخت به خانوارهای تک نفره ۵۵، دو نفره ۱۰۳، سه نفره ۱۳۸، چهار نفره ۱۷۲ و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان پیش بینی شده است.
کد مطلب: 118414
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *