۰
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۲

قیمت دلار کاهش یافت

 بهای دلار که در روزهای گذشته روندی افزایشی داشت، امروز (دوشنبه) کاهش یافت، به‌طوری که در صرافی‌های بانکی هر دلار به قیمت ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته شد.
 بهای دلار که در روزهای گذشته روندی افزایشی داشت، امروز (دوشنبه) کاهش یافت، به‌طوری که در صرافی‌های بانکی هر دلار به قیمت ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته شد.
نرخ فروش دلار در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه  دیروز در صرافی‌های بانکی ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان ثبت شده بود که نشان‌دهنده کاهش ۴۰۰ تومانی قیمت در معاملات امروز است.
نرخ خرید هر دلار نیز در این ساعت  در تابلوی صرافی‌های بانکی ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان و فروش ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان شد. نرخ خرید هر یورو نیز ۱۳ هزار تومان و فروش ۱۳ هزار و ۱۰۰ هزار تومان شد.
میانگین بهای هر یورو در روز معاملاتی گذشته در سامانه سنا ۱۳ هزار و ۴۲۹ تومان و هر دلار ۱۱ هزار و ۹۷۴ تومان بود.
همچنین در سامانه نیما دیروز هر حواله یورو به ۱۱ هزار و ۸۸۸ تومان فروخته شد، اما برای حواله دلار هیچ خرید و فروشی ثبت نشد.
رئیس کل بانک مرکزی دیروز در واکنش به رشد قیمت دلار گفته بود: مجموعه ذخایر بانک این اجازه را می‌دهد که با رصد تحرکات بازار ارز، هرگونه تلاش برای سفته‌بازی را خنثی کرده و همزمان اجازه دهد که روند عادی عرضه و تقاضای ارز، نرخ آن را تعیین کند.
عبدالناصر همتی  تاکید کرده بود: همچنان بانک مرکزی در بازار ارز حضور فعال دارد، زیرا مدیریت بازار ایجاب می کند که به عنوان بازارساز اصلی نیازهای واقعی را تأمین کرده و مازاد عرضه ارز را نیز مطابق ماه‌های گذشته جمع آوری و به ذخایر کشور اضافه کند.
به گفته وی، روند گذشته و منطقی در بازار ادامه پیدا خواهد کرد، مردم مراقب سرمایه‌های خود باشند تا از ناحیه سودجویان و سفته بازان آسیب نبینند.
کد مطلب: 118435
برچسب ها: دلار
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *