۰
دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۲

۳۰ هزار بازرس در سطح بازار حضور دارند

نایب رییس اتاق اصناف تهران از نظارت مستقیم ۳۰ هزار بازرس از اتاق‌های اصناف سراسر کشور بر قیمت کالا و خدمات در سطح بازار خبر داد.
نایب رییس اتاق اصناف تهران از نظارت مستقیم ۳۰ هزار بازرس از اتاق‌های اصناف سراسر کشور بر قیمت کالا و خدمات در سطح بازار خبر داد.
ابراهیم درستی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار در روز جمعه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت مصوب شد که هیچ واحد تولیدی و عرضه‌کننده کالا حق افزایش قیمت ندارد.
وی با بیان اینکه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان رعایت این مصوبه از سوی تولیدکنندگان را به دقت رصد می‌کند، خاطرنشان کرد: در این زمینه به صورت قاطع با هرگونه گران‌فروشی از سوی مبادی تامین کالا برخورد خواهد شد.
نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف ایران ادامه داد: همچنین بازرسان اتاق اصناف بر رعایت قیمت‌های مصوب از سوی واحدهای صنفی و خرده‌فروش ها در سطح بازار نظارت دارند به‌گونه‌ای که ۳۰ هزار بازرس از اتاق‌های اصناف سراسر کشور نظارت مستقیم بر قیمت کالا و خدمات در سطح بازار دارند.
وی ادامه داد: در این زمینه گشت‌های مشترک اتاق اصناف، تعزیرات و سازمان صمت نیز برقرار است و با هرگونه گران‌فروشی در محل برخورد خواهد شد.
نایب رییس اتاق اصناف تهران خاطرنشان کرد: بازار بزرگ تهران از ابتدای امروز در آرامش کامل در تمام صنوف از جمله طلافروش، پوشاک، مسگرها و پارچه‌فروش فعالیت خود را آغاز کرد و همه در کمال آرامش و امنیت به کسب و کار خود مشغول هستند.
به گفته وی، روز گذشته برخی کسبه در بازار به دلیل تهدید ناشی از سوی برخی اخلال‌گران و قانون‌شکنان اقدام به بستن محل کسب خود کرده بودند اما امروز خوشبختانه امنیت کامل برقرار بود.
کد مطلب: 118445
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *