۰
سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

حضور 4 ایرانی در مرحله فینال مسابقات تکواندو

هوگوپوش ایران در مرحله فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ که پانزدهم و شانزدهم آذرماه به میزبانی روسیه برگزار می‌شود برای کسب سهمیه المپیک حضور پیدا می‌کنند.
 هوگوپوش ایران در مرحله فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ که پانزدهم و شانزدهم آذرماه به میزبانی روسیه برگزار می‌شود برای کسب سهمیه المپیک حضور پیدا می‌کنند.
به گزارش ایسنا، فینال مسابقات تکواندوی گرندپری ۲۰۱۹ از روز پانزدهم آذرماه در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان و در مجموعه ورزشی "دینامو" روسیه آغاز می‌شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

این رقابت‌ها با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر در هر وزن پیگیری می‌شود و هر کشور با توجه به رنکینگ هوگوپوشان خود می‌تواند حداکثر دو ورزشکار را به این رقابت‌ها اعزام کند و یک ورزشکار کشور میزبان تنها در اوزانی که از طریق رنکینگ ماه نوامبر واجد شرایط نشده باشد، دعوت می‌شود. ورزشکاران برای حضور در این رقابتها بر اساس رنکینگ ماه نوامبر خود سیدبندی می‌شوند.

آرمین هادی‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن ۸۰- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند.

مسابقات در تمامی اوزان تا مرحله نیمه نهایی روز اول (جمعه ۱۵ آذرماه) برگزار می‌شود. رقابت‌ برای کسب مدال برنز و فینال نیز روز ۱۶ آذرماه پیگیری خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

رقابت های فینال گرندپری ۸G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۸۰، ۴۸ و ۲۸.۸۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.

همچنین ۶۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۱۰۰۰ دلار جایزه نقدی اهدا می‌شود.
کد مطلب: 118483
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *